ارتقای تصویر بیرونی، هدف استراتژیک روابط عمومی
به گزارش پایگاه خبری بلدیه آنلاین؛ رضا صفریان پس از دریافت لوح تقدیر و دیپلم افتخار نوزدهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی، با بیان این مطلب گفت: روابط عمومی فولاد هرمزگان با بهرهگیری از تجارب اساتید مطرح در حوزه روابط عمومی و استفاده از نیروهای متخصص، نقشه استراتژی خود را با هدف ارتقای تصویر بیرونی شرکت ترسیم کرده و تا کنون اقدامات استراتژیک گوناگونی در جهت دستیابی به این هدف انجام داده است.
یکی از این اقدامات استانداردسازی اطلاعرسانی به ذینفعان در حوزههای خبر، انتشارات، تبلیغات، تولیدات سمعی و بصری و مواردی از این قبیل بوده است.
در این راستا کلاسهای آموزشی و همسانسازی اطلاعات کارشناسان روابط عمومی با تغییرات روز در حوزههای گوناگون، از اولویتهای ما بوده که تاثیر مستقیم آن در تولیدات این واحد مشخص است.
وی در ادامه بیان کرد: کار ویژه جدیدی که انجام شد تشکیل باشگاه اهل قلم بود. این باشگاه با هدف بهرهمندی از حضور کارکنان توانمند در عرصه نویسندگی، مترجمی و ویراستاری از همکاران توانمند که دارای سابقه نویسندگی در کتاب، مقاله، شعر، گزارشهای تفصیلی و یا همکاری با نشریات و مجلات و یا دارای سوابق درخشان در سخنرانی و سخنوری هستند اقدام به عضوگیری میکند. ما در این باشگاه به دنبال جذب حداکثری استعداد کارکنان اهل قلم هستیم و مشوقهایی نیز برای آنان در نظر گرفتیم.
صفریان یکی از عوامل موفقیت روابط عمومیها را شناخت مدیران ارشد سازمانها از اهمیت روابط عمومی و حیاتی دانستن نقش آن در اتخاذ تصمیمات راهبردی شرکتها دانست و از دکتر معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان برای نگاه ویژه به روابط عمومی تقدیر کرد.
شرکت فولاد هرمزگان در نوزدهمین جشنواره روابط عمومی، موفق به کسب هشت رتبه برتر و دیپلم افتخار جشنواره شد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰