ارتقای زیبایی بصری در غرب و شمال‌غرب تبریز

شهردار منطقه ۶ تبریز از کاشت بیش از ۲۳ هزار و ۵۰۰ بوته گل فصلی و نشایی در سطح حوزه استحفاظی این منطقه خبر داد. احمد انیسه با تأکید بر ارتقای زیبایی بصری در غرب و شمال‌غرب تبریز اظهار داشت: با هدف ارتقای سطح کیفی و بهبود سیمای بصری فضای شهری و ارتقای سلامت روحی […]

شهردار منطقه ۶ تبریز از کاشت بیش از ۲۳ هزار و ۵۰۰ بوته گل فصلی و نشایی در سطح حوزه استحفاظی این منطقه خبر داد.

احمد انیسه با تأکید بر ارتقای زیبایی بصری در غرب و شمال‌غرب تبریز اظهار داشت: با هدف ارتقای سطح کیفی و بهبود سیمای بصری فضای شهری و ارتقای سلامت روحی شهروندان، کاشت انواع گل‌های فصلی توسط واحد فضای سبز منطقه کاشته می شود.
انیسه افزود: طرح گلکاری رفوژهای معابر با کاشت انواع گل‌های فصلی و نشایی شامل ۲۳ هزار و ۵۰۰ بوته گل ناز صورتی، ناز آفتابی، سدوم، گازانیا، رعنا زیبا، برگ سفید و آمارانتوس همچنین ۷ هزار بوته گل رز از آغاز خرداد ماه تا کنون در سطح حوزه استحفاظی منطقه کاشته شده و تداوم خواهد داشت.
شهردار منطقه ۶ در پایان اظهار داشت: این عملیات متناسب با شرایط اقلیمی و آب و هوایی منطقه با اولویت میادین و پارک های اصلی از جمله ورودی شمالغرب تبریز، بلوار خلبان، پارک باغ شهر واقع در خیابان ۲۲ بهمن، پارک صنعت قراملک، شهرک امام خمینی (ره) و… توسط واحد فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه اجرا شده است.

منبع خبر