ارسال ۶ دستگاه مکنده شهرداری تهران به استان یزد

علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سرعت دادن به پیشرفت شهر از جمله برنامه‌های مدیریت شهری است گفت: تکیه بر دانش و ایجاد زمینه‌های دانشی برای افزایش سرعت بخشی به پیشرفت دانشی شهر از جمله برنامه‌هایی است […]

علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سرعت دادن به پیشرفت شهر از جمله برنامه‌های مدیریت شهری است گفت: تکیه بر دانش و ایجاد زمینه‌های دانشی برای افزایش سرعت بخشی به پیشرفت دانشی شهر از جمله برنامه‌هایی است که دنبال می‌کنیم.

وی افزود: شرکت‌های متعددی در حوزه فناوری صاحب حرف هستند و ما به دنبال این هستیم تا بتوانیم ضمن همکاری با آنها اقدامات فناورانه را انجام دهیم.

زاکانی با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان مقدماتی را فراهم می‌کنند که در بستر آن می‌توان اقدامات متعددی را انجام داد گفت: برای مثال در سیل امام زاده داوود از مکنده‌های دانش بنیان استفاده کردیم و در حال حاضر شش دستگاه از سوی شهرداری تهران به استان یزد ارسال شده است.

شهردار تهران گفت: از توانمندی شرکت‌های دانش بنیان کمک می‌گیریم و امیدواریم در تمامی مراحل کار، بتوانیم فرهنگ بهره گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان را درون شهر ایجاد کنیم.

منبع خبر