از سوی شهرداری منطقه ١١ تهران اجرا می‌شود؛ میزبانی زوار اربعین در مرز مهران

برای خدمت‌رسانی به شهروندان و همچنین فراهم کردن شرایط مناسب زیارت، میزبانی از زوار اربعین حسینی در مرز مهران با بسیج همه عوامل از سوی شهرداری منطقه ١١ تهران اجرا می‌شود. شهردار منطقه ١١ با اعلام خبر از همکاری تمامی ارکان شهرداری در راهپیمایی اربعین خبر داد و گفت : «خدمات شهری، آتش نشانی، خدمات […]

برای خدمت‌رسانی به شهروندان و همچنین فراهم کردن شرایط مناسب زیارت، میزبانی از زوار اربعین حسینی در مرز مهران با بسیج همه عوامل از سوی شهرداری منطقه ١١ تهران اجرا می‌شود.

شهردار منطقه ١١ با اعلام خبر از همکاری تمامی ارکان شهرداری در راهپیمایی اربعین خبر داد و گفت : «خدمات شهری، آتش نشانی، خدمات اجتماعی و فرهنگی و خدمات نظافتی و پذیرایی به زائرین اباعبدالله به‌صورت شبانه‌روزی خدمت‌رسانی می‌کنند. »
به گفته «سید محمد موسوی» سه منطقه از شهرداری تهران در این مسیر به زوار خدمت‌رسانی می‌کنند؛ شهرداری منطقه ۲ در مرز زرباتیه در خاک عراق، شهرداری منطقه ۵ در محل صفر مرزی و شهرداری منطقه ۱۱ نیز در حد فاصل پایانه برکت تا صفر مرزی در محدوده حدودی ۶ کیلومتر آماده خدمت‌رسانی به زائرین هستند.
شهردارمنطقه ١١ با اشاره به ارائه شبانه‌روزی خدمات شهری و نظافت و نگهداشت محدوده مرزادامه داد : «تلاشمان این است تا ضمن پذیرایی از زائران با نوشیدنی‌های خنک برای کاستن از گرمای هوا، فضایی آرام برای زائرین امام حسین (ع) در این مسیر فراهم کنیم. »

منبع خبر