استقبال بی‌نظیر اصفهانی‌ها از «باغ نورانی گل رز» ناژوان

مدیر ناژوان از استقبال بی‌نظیر شهروندان این کلان‌شهر از «باغ نورانی گل رز» ناژوان و بهره‌برداری از پروژه پیش‌رو خبر داد. مهدی قائلی اظهار کرد: پروژه باغ نورانی گل رز طی چند ماه گذشته در مجموعه پارک جنگلی ناژوان شهرداری اصفهان با همکاری سازمان زیباسازی و سازمان عمران شهرداری توسط مدیریت ناژوان به بهره‌برداری رسید. […]

مدیر ناژوان از استقبال بی‌نظیر شهروندان این کلان‌شهر از «باغ نورانی گل رز» ناژوان و بهره‌برداری از پروژه پیش‌رو خبر داد.

مهدی قائلی اظهار کرد: پروژه باغ نورانی گل رز طی چند ماه گذشته در مجموعه پارک جنگلی ناژوان شهرداری اصفهان با همکاری سازمان زیباسازی و سازمان عمران شهرداری توسط مدیریت ناژوان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: با توجه به رویکرد مجموعه ناژوان مبنی بر ایجاد مراکز تفریحی خانواده محور، مجموعه باغ نورانی گل رز ایجاد شد و همه روزه در ایام هفته از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰ در اختیار شهروندان قرار دارد.

مدیر ناژوان تصریح کرد: این مجموعه طی ایام هفته به غیر از روزهای تعطیل میزبان حدود ۵۰۰ نفر از شهروندان و گردشگران و به فراخور زمان در ایام تعطیلات و آخر هفته‌ها (روزهای پنجشنبه و جمعه) حدود ۱۰۰۰ نفر بازدید کننده است.

وی ادامه داد: در این راستا برنامه‌هایی برای تکمیل این مجموعه در نظر گرفته شده است که می‌توان به استقرار مبلمان شهری با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری و بخش خصوصی اشاره کرد، چراکه در نظر داریم کیفیت ارائه خدمات را در این محل ارتقا دهیم.

قائلی با بیان اینکه توسعه، افزایش تجهیزات و المان‌ها در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: انجام این مهم بر اساس بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی خواهد شد و درصدد هستیم این المان‌ها را به‌روزرسانی کنیم.

مدیر ناژوان از ایجاد فضای مطلوب برای تفریح خانواده‌ها و عکس و تصویربرداری برای مخاطبان در این مجموعه خبر داد و گفت: درخواست می‌شود شهروندان از هرگونه بروز آسیب به المان‌ها پیشگیری کنند، زیرا این المان‌ها یک سرمایه برای شهر محسوب می‌شود.

منبع: http://imna.ir/x7Svj