استقبال مدیران شهری از طرح های نوآورانه غرفه شهرداری منطقه۹ در ارائه دستاوردهای مدیریت شهری

همزمان با افتتاح نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران در بوستان گفتگو، زاکانی شهردار تهران، نظری معاون هماهنگی امور مناطق، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران ارشد شهری ضمن بازدید از این رویداد بزرگ شهری، غرفه هوشمند منطقه۹ را نیز بازدید و مورد استقبال قرار دادند. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، […]

همزمان با افتتاح نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران در بوستان گفتگو، زاکانی شهردار تهران، نظری معاون هماهنگی امور مناطق، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران ارشد شهری ضمن بازدید از این رویداد بزرگ شهری، غرفه هوشمند منطقه۹ را نیز بازدید و مورد استقبال قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: ایده طراحی غرفه شهرداری منطقه۹ به صورت کاملا هوشمند و در راستای هوشمندسازی مدیریت شهری و استفاده از فناوری های نوین و‌ با هدف حفظ محیط زیست و صرفه جویی در هزینه های رسانه ای و‌ تبلیغی بوده است.

وی با تاکید بر استفاده از ایده ها و‌ رویکردهای نوین در فضاهای شهری گفت: این نمایشگاه فرصتی است تا ضمن معرفی دستاوردهای مدیریت شهری، ایده های کاربردی و فناورانه در شهرداری عرضه و‌ حمایت شوند تا با هوشمند سازی شهری بتوان بر مبنای رویکرد مدیریت ارشد شهری تهرانی را به عنوان الگوی کلان شهر جهان اسلام معرفی کرد.

منبع خبر