اسکان مسافر در بیش از ۲.۵ برابر ظرفیت آبشار و پارک‌های یاسوج

شهردار یاسوج گفت: بیش از ۲.۵ برابر ظرفیت آبشار یاسوج و پارک‌های این شهر مسافر اسکان داده شده است. نستهن مقدم در بازدید از آبشار یاسوج افزود: در سطح شهر یاسوج پارک‌ها و آبشار یاسوج با ترافیک مسافر و خودرو مسافران و گردشگران مواجهم. وی اظهار کرد: تردد زیاد خودروهای پلاک یاسوج را شاهد هستیم […]

شهردار یاسوج گفت: بیش از ۲.۵ برابر ظرفیت آبشار یاسوج و پارک‌های این شهر مسافر اسکان داده شده است.

نستهن مقدم در بازدید از آبشار یاسوج افزود: در سطح شهر یاسوج پارک‌ها و آبشار یاسوج با ترافیک مسافر و خودرو مسافران و گردشگران مواجهم.

وی اظهار کرد: تردد زیاد خودروهای پلاک یاسوج را شاهد هستیم که انتظار داریم شهروندان فضا را برای استفاده بهتر گردشگران و مسافران فراهم کنند و از دور دور کردن خودداری نمایند.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: بیش از ۲.۵ برابر از ظرفیت آبشار یاسوج و پارکهای این شهر مسافران و گردشگران اسکان یافتند.

مقدم تصریح کرد: آب و هوای مطبوع و گرمی هوا در استان‌های همجوار بخصوص استانهای جنوبی گردشگران از استان‌های مختلف کشور را به این شهر سرازیر کرده است.

وی ادامه داد: باید بتوانیم که زیرساخت ها را تکمیل کنیم تا امکان خدمات دهی بهتر و بیشتر از پیش به مسافران و گردشگران را داشته باشیم.

بیش از ۲.۵ برابر ظرفیت آبشار و پارک‌های یاسوج مسافر اسکان یافت

شهردار یاسوج عنوان کرد: همه دستگاه‌ها همکاری و تعامل دارند تا شرایط برای اسکان مسافران و گردشگران مهیا باشد.

همچون گذشته دیگر دغدغه شهرداری سرویس بهداشتی نیست انتقال پسماند بیش از ۲.۵ برابر روزهای عادی است.

به گزارش ایسنا، شهردار یاسوج بیان کرد: ان‌شاءالله که مسافران و گردشگران با خاطره خوش این شهر را ترک کنند و یاسوج را به عنوان مقصد گردشگری خود در سفرهای بعدی انتخاب کنند و معرفی نمایند.

بیش از ۲.۵ برابر ظرفیت آبشار و پارک‌های یاسوج مسافر اسکان یافت

منبع خبر