اصلاح هندسی و توسعه فضای سبز میدان جهان نما در منطقه ۲۲ تهران

شهردار منطقه ۲۲ تهران از توسعه فضای سبز میدان روبه روی ورزشگاه آزادی به نام جهان نما خبر داد و گفت: یکی از میادین بزرگ معابر شهری میدان جهان نما است که در قالب یک طرح ساماندهی این میدان صورت گرفته است. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در این باره اظهار […]

شهردار منطقه ۲۲ تهران از توسعه فضای سبز میدان روبه روی ورزشگاه آزادی به نام جهان نما خبر داد و گفت: یکی از میادین بزرگ معابر شهری میدان جهان نما است که در قالب یک طرح ساماندهی این میدان صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در این باره اظهار داشت: با توجه به اینکه میدان جهان نما در مقابل درب ورودی ورزشگاه آزادی قرار دارد و روزانه هزاران نفر از هموطنان به این مجموعه مراجعه دارند و از سوی دیگر به دلیل قرار گرفتن مجموعه های ورزشی کشور، ورزشکاران از کشورهای مختلف به این مجموعه ها مراجعه می کنند؛ به همین منظور زیباسازی این میدان در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

محمدی ادامه داد: خوشبختانه این اصلاح هندسی صورت گرفته و شاهد کاهش حوادث رانندگی در این نقطه هستیم.

شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: مساحتی که به میدان در قالب طرح اصلاح هندسی افزوده شده نیز به تازگی مورد توسعه فضای سبز قرار گرفته است، همچنین اداره زیباسازی نیز طرح هایی را برای زیبایی بصری میدان در نظر دارد و همچنین المان های موجود رنگ آمیزی و مرمت شده است.

منبع خبر