اولین نمایشگاه تخصصی طلا،نقره،جواهر،ساعت،گوهر سنگ ها و صنایع وابسته در جزیره قشم افتتاح شد

  شهردار جزیره قشم گفت : افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی طلا،نقره،جواهر،ساعت ، گوهر سنگها و صنایع وابسته در جزیره قشم می تواند بستر مناسبی برای معرفی محصولات این نمایشگاه به مردم سراسر کشور ایران و  دیگر مردم کشورهای همسایه حوزه خلیج فارس باشد و به این صنعت کمک شایانی کند. به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین- […]

 

شهردار جزیره قشم گفت : افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی طلا،نقره،جواهر،ساعت ، گوهر سنگها و صنایع وابسته در جزیره قشم می تواند بستر مناسبی برای معرفی محصولات این نمایشگاه به مردم سراسر کشور ایران و  دیگر مردم کشورهای همسایه حوزه خلیج فارس باشد و به این صنعت کمک شایانی کند.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین- هرمزگان- میرداد میردادی شهردار جزیره  قشم در گفتگو ی اختصاصی با خبرنگار بلدیه آنلاین در آیین افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی طلا،نقره،جواهر، ساعت،گوهر سنگها وصنایع  وابسته که با حضور مسئولان مربوطه ، در محل دائمی نمایشگاه برگزار شد گفت :با توجه به شرایط ویژه منطقه آزاد قشم و حضور گردشگر از سراسر کشور ایران و   توریست و گردشگر از کشورهای حوزه خلیج فارس، به دلیل هوای مطلوب و معتدل بهاری در این فصل از سال ، بر پایی این نمایشگاه ها می تواند به معرفی محصولات و جذب سرمایه گذار در این صنعت کمک کند.

وی به خدمات شهرداری در خصوص بر پایی این نمایشگاه نیز اشاره کرد و افزود : شهرداری قشم نیز در خصوص برپایی این نمایشگاه با در اختیار گذاشتن برخی  امکانات  با همکاری سازمان ها و ارگان های مربوطه و فراهم نمودن وسیله نقلیه برای حمل و نقل و جا به جایی ، سعی و تلاش کرد تا بتواند با تمام توان خود به کسانی که  در رأس کار بودند حمایت خود را در این خصوص اعلام کند.

شهردار قشم در پایان نیز از زحمات و پیگیری های سرکار خانم گودرزی نیز تشکر کرد و بیان داشت : از تمام کسانی که در برپایی این نمایشگاه تخصصی شبانه روز تلاش کردند که این اتفاق خوب و مهم در جزیره زیبای قشم برای اولین بار رقم بخورد تشکر و قدردانی می کنم‌.

گفتنی است این نمایشگاه تا ۳۰ دی ماه از ساعت ۱۶عصر الی ۲۲شب در محل سالن نمایشگاه بین‌المللی قشم برای علاقه مندان به این صنعت دایر است.

نویسنده : رویا حسینی زاده