افتتاح سومین سایت فرعی سامانه ۱۳۷ پلاس در پهنه شمال‌غرب پایتخت

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛ نورافکن مدیر اداره بازرسی شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به اینکه در این دوره مدیریت شهری تلاش شده تا موضوعات شهروندی در اولویت خدمات رسانی قرار گیرد؛ گفت: سومین سایت فرعی سامانه ۱۳۷ پلاس در این منطقه افتتاح شد. […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛ نورافکن مدیر اداره بازرسی شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به اینکه در این دوره مدیریت شهری تلاش شده تا موضوعات شهروندی در اولویت خدمات رسانی قرار گیرد؛ گفت: سومین سایت فرعی سامانه ۱۳۷ پلاس در این منطقه افتتاح شد.
این مراسم با حضور مسعود نصرتی شهردار منطقه، مهدی وحدت کار رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران (۱۳۷ پلاس)، جمشید یزدانی معاون هماهنگی و امور مناطق سازمان بازرسی شهرداری تهران، محمدقاسم نورافکن مدیر اداره بازرسی شهرداری منطقه۲۲ و سایر مدیران شهری سامانه مذکور و منطقه در ساختمان اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) برگزار شد.
نورافکن با اشاره به اینکه این سایت با هدف تسریع در پاسخگویی به موضوعات مطرح شده شهروندان راه اندازی شده است؛ گفت: این سایت با ۶ اپراتور فعالیت دارد تا در هنگام ارتباط با سامانه ۱۳۷ شهروندان کمتر در صف انتظار قرار گیرند.
وی عنوان کرد: این سایت قابلیت ثبت تمامی پیام ها با محوریت ۱۳۷ شهروندان شهر تهران را دارد و تنها مختص به محدوده منطقه۲۲ نیست.