افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری نصیر شهر در هفته دولت با اعتبار۲۳۰ میلیارد ریالی

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی نصیرشهر، شهردار نصیر شهر از افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی،فرهنگی و ورزشی در هفته دولت خبر داد. فرشاد شهسواری با اشاره به توسعه متوازن و روز افزون سرانه ها در نصیر شهر افزود: عملکرد چند سال اخیر […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی نصیرشهر، شهردار نصیر شهر از افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی،فرهنگی و ورزشی در هفته دولت خبر داد.
فرشاد شهسواری با اشاره به توسعه متوازن و روز افزون سرانه ها در نصیر شهر افزود: عملکرد چند سال اخیر شهرداری نمایانگر رشد سرانه های فرهنگی،عمرانی،ورزشی ، زیست محیطی و فضای سبز و تفریحی است.
وی تصریح کرد: مردم در هفته دولت نیز شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه های فرهنگی،ورزشی و عمرانی با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال خواهند بود.
شهردار نصیر شهر در ادامه گفت: افتتاح اولین کتابخانه تخصصی قرآن و عترت غرب استان تهران، سالن تنیس، کلنگ زنی تعریض میدان و بازپیرایی زمین چمن مصنوعی از جمله پروژه های هفته دولت است.
شهسواری در پایان خاطر نشان کرد: شهرداری نصیر شهر با حمایت های شورای اسلامی پروژه های متعدد و با توجه به نیاز سنجی در محلات کم برخوردار احداث و به بهره برداری رسانده و تا پایان سال هم چندین پروژه افتتاح خواهند شد.