افتتاح ۱۰ بوستان شهری در سمنان

شهردار سمنان گفت: ۱۰ بوستان شهری دهه فجر امسال با اعتبار حدود ۹۷ میلیارد ریال در محله‌های سمنان افتتاح می‌شود. به گزارش مرآت، سیدعلی مرتضی نژاد شهردار سمنان گفت: در راستای توجه بیش از پیش به مناطق و محله‌های کم‌برخوردار و زمینه‌سازی برای توسعه هرچه بیشتر این مناطق، طرح‌های متعددی در سطح این مناطق اجرا شد […]

شهردار سمنان گفت: ۱۰ بوستان شهری دهه فجر امسال با اعتبار حدود ۹۷ میلیارد ریال در محله‌های سمنان افتتاح می‌شود.

به گزارش مرآت، سیدعلی مرتضی نژاد شهردار سمنان گفت: در راستای توجه بیش از پیش به مناطق و محله‌های کم‌برخوردار و زمینه‌سازی برای توسعه هرچه بیشتر این مناطق، طرح‌های متعددی در سطح این مناطق اجرا شد که ساخت و تقویت بوستان‌های محله‌ای به منظور توسعه فضای سبز، یکی از آن موارد است.

شهردار سمنان افزود: دهه فجر امسال ۱۰ بوستان شهری با اعتبار حدود ۹۷ میلیارد ریال در محله‌های مختلف شهر افتتاح می‌شود که سرانه فضای سبز شهروندان سمنانی به حدود ۱۹ متر افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به رویکرد شهرداری سمنان در خصوص فضای سبز  اظهار کرد: افزایش سرانه و کمیت فضای سبز با ایجاد بوستان‌های محلی و بخش دیگر عبارت از تعریف کارکرد و افزایش کیفیت فضای سبز از طریق ساخت پارک‌های موضوعی از قبیل پارک کودک و پارک بانوان است.

منبع خبر