افتتاح ۸ پروژه شهری و رونمایی از سامانه «من شهردارم» در تهران

صبح امروز با حضور شهردار تهران در کنار افتتاح موزه صنعت و رونمایی از سامانه “من شهردارم”، ۷ پروژه عمرانی هم در مناطق ۵، ۱۰و ۱۹ به بهره‌برداری رسید. در هجدهمین شنبه امید و افتخار موزه صنعت ( کارخانه سیمان ری) افتتاح و از سامانه “من شهردارم” رونمایی شد. همچنین به صورت همزمان از ۷ […]

صبح امروز با حضور شهردار تهران در کنار افتتاح موزه صنعت و رونمایی از سامانه “من شهردارم”، ۷ پروژه عمرانی هم در مناطق ۵، ۱۰و ۱۹ به بهره‌برداری رسید.

در هجدهمین شنبه امید و افتخار موزه صنعت ( کارخانه سیمان ری) افتتاح و از سامانه “من شهردارم” رونمایی شد. همچنین به صورت همزمان از ۷ پروژه عمرانی در مناطق ۵، ۱۰ و ۱۹ به بهره برداری رسید.

در این مراسم علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران، جعفر بندی شربیانی نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری، حجت الاسلام آقامیری رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، زمانی فرماندار ری، حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری، عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی، مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، به همراه جمعی از مدیران شهری و اهالی رسانه حضور داشتند.

منبع خبر