افتتاح پارک مادر و کودک

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در این خصوص افزود: بوستان مادر و کودک در خیابان آزادشهر، امامت ۴۹ با همکاری شهرداری منطقه ۱۱ و توسط سازمان عمران احداث شده است. وی اضافه کرد: این بوستان با هدف ارائه خدمات به مادران، کودکان، افراد سالمند، زنان باردار و افراد دارای […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در این خصوص افزود: بوستان مادر و کودک در خیابان آزادشهر، امامت ۴۹ با همکاری شهرداری منطقه ۱۱ و توسط سازمان عمران احداث شده است.

وی اضافه کرد: این بوستان با هدف ارائه خدمات به مادران، کودکان، افراد سالمند، زنان باردار و افراد دارای معلولیت احداث شده و اکنون آماده بهره برداری است.

معاون عمران،حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: دربوستان مادر وکودک بخش‌های شامل زمین ورزشی، وسایل بازی، مجموعه سرگرمی و فضای استراحت مراجعان ایجاد شده است.

کاظمی با اشاره به اینکه این بوستان همچنین مجهز به یک ساختمان دوطبقه با خدماتی شامل سالن ورزشی کودک و مادر به‌صورت مجزا، اتاق نگهداری کودک، اتاق سنجش سلامت کودک و کافی‌شاپ است افزود: برای احداث بوستان مادروکودک بیش از ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است .