افزایش راه‌های ارتباطی شهروندان با شهردار اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر راه‌های ارتباطی متعددی برای شهروندان اصفهانی پیش‌بینی شده است تا بتوانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با شهردار این کلانشهر مطرح کنند، گفت: این راه‌های ارتباطی در سال آینده افزایش خواهد یافت.  سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی “صدای شهر” با اشاره […]

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر راه‌های ارتباطی متعددی برای شهروندان اصفهانی پیش‌بینی شده است تا بتوانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با شهردار این کلانشهر مطرح کنند، گفت: این راه‌های ارتباطی در سال آینده افزایش خواهد یافت.

 سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی “صدای شهر” با اشاره به نحوه ارتباط شهروندان با شهردار اصفهان، اظهار کرد: شعار این دوره مدیریت شهری “اصفهان من شهر زندگی” است، زیرا بر این باور هستیم که یک شهر وقتی محلی برای زندگی خواهد بود که مدیران آن با تعامل دو سویه و در سطح عالی با شهروندان گفت‌وگو کنند و مشارکت آنها را در شهر طلب کنند.

وی تصریح کرد: راه‌های ارتباطی متعددی برای شهروندان اصفهانی پیش‌بینی شده است تا بتوانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با شهردار این کلان‌شهر مطرح کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان این‌که نخستین راه ارتباطی با شهردار برای شهروندان تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری است، افزود: عموم شهروندانی که امکان مراجعه حضوری به شهرداری را ندارند، می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس بگیرند و برای کارتابل ویژه شهردار اصفهان پیام ارسال کنند؛ شهردار اصفهان به‌طور شخصی پیام‌های شهروندان را رصد می‌کند و اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی تاکید کرد: درگاه بعدی برای ارتباط شهروندان با شهردار اصفهان، ملاقات‌های حضوری است که شهروندان می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۷ درخواست خود برای ملاقات را اعلام کنند.

معرک‌نژاد با بیان این‌که در هفته‌های اخیر دیدارهای مردمی را در اتاق گفت‌وگو واقع در ورودی شهرداری مرکزی اصفهان داشته‌ایم، گفت: شهروندان پس از ثبت‌نام در سامانه ۱۳۷، در زمان‌های مقرر در اتاق گفت‌وگو حضور پیدا می‌کنند و با شهردار اصفهان دیدار حضوری خواهند داشت.

وی تصریح کرد: نوع دیگر دیدارهای حضوری شهروندان با شهردار اصفهان، در اماکن پرتردد و مکان‌های خاص و ویژه همچون محل برگزاری نمازهای جمعه یا رویدادها و برنامه‌هایی که باعث می‌شود مخاطبان متراکم حضور یابند، انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه در فضای مجازی شهروندان از طریق ارسال پیام به پیج اینستاگرامی شهردار اصفهان به نشانی alighasemzade.ir می‌توانند به طور مستقیم پیام‌های خود را ارسال کنند و ارتباط مستقیم با شهردار این کلان‌شهر داشته باشند، اظهار کرد: طرح‌ها و برنامه‌های دیگری نیز در سال آینده اجرایی خواهد شد و به طور مشخص و برنامه‌ریزی شده در مساجد و سایر اماکن پرتردد در مناطق و محلات حضور خواهیم یافت و بستری فراهم می‌کنیم تا بیشتر و بهتر صدای مردم را بشنویم و پیشنهادات آنها را دریافت کنیم و تا حد امکان برای اجرای آن گام برداریم.

منبع خبر