افزایش سرانه فضای سبز با ایجاد پارک کوهستانی ۱۰۰ هکتاری

شهردار خرم‌آباد گفت: در راستای بالا بردن سرانه فضای سبز شهر، اهمیت به محلات محروم و توسعه‌نیافته پارک کوهستانی «بام خاطره‌ها» با ایجاد فضایی مناسب برای شهروندان در خرم‌آباد راه‌اندازی می‌شود. سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص لزوم افزایش سرانه فضای سبز شهری، اظهار کرد: در راستای بالا بردن سرانه فضای سبز شهر، اهمیت به محلات […]

شهردار خرم‌آباد گفت: در راستای بالا بردن سرانه فضای سبز شهر، اهمیت به محلات محروم و توسعه‌نیافته پارک کوهستانی «بام خاطره‌ها» با ایجاد فضایی مناسب برای شهروندان در خرم‌آباد راه‌اندازی می‌شود.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص لزوم افزایش سرانه فضای سبز شهری، اظهار کرد: در راستای بالا بردن سرانه فضای سبز شهر، اهمیت به محلات محروم و توسعه نیافته پارک کوهستانی «بام خاطره‌ها» با ایجاد فضایی مناسب برای شهروندان در خرم‌آباد ایجاد می‌شود. مساحت این پارک کوهستانی حدود ۱۰۰ هکتار است.

وی با اشاره به عملیات اجرایی این پاک کوهستانی، ادامه داد: راه شکافی این پارک به اتمام رسیده و اکنون در حال اجرای عملیات بنایی و انتقال آب برای درختکاری از سراب دارایی هستیم.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه قرارداد پیمانکار در فاز اول حدود هفت میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: آبشار، برکه و سکوی نشیمن ازجمله ویژگی‌ها و امکانات این پارک کوهستانی است که با انتصاب شهرداری خرم‌آباد، در نخستین بازدید از این پروژه اقدامات لازم جهت راه شکافی آن انجام شد.

وی بام خاطره‌ها را یک ظرفیت بسیار خوب برای گردشگری شهر خرم‌آباد دانست و افزود: با تکمیل این پروژه مردم محله درب دلاکان و پشت بازار می‌توانند از این منطقه گردشگری استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه کارهای عمرانی و زیربنایی توسط پیمانکار در حال انجام است، تصریح کرد: معاون سیاسی امنیتی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز از این پروژه بازدید کردند و برای کمک و حمایت قول مساعد دادند.

منبع خبر