اقدامات شهرداری اشکذر در ایام نوروز

بهره برداری از پارک شهدای حکیم آباد و رنگ آمیزی ۱۵ هزار متر از سنگ جداول سطح شهر از اقدامات شهرداری اشکذر در روز‌های آغازین سال ۱۴۰۱ بود. شهردار اشکذر از بهره برداری پارک شهدای حکیم آباد خبر داد و گفت: این پارک در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و با اعتبار بالغ […]

بهره برداری از پارک شهدای حکیم آباد و رنگ آمیزی ۱۵ هزار متر از سنگ جداول سطح شهر از اقدامات شهرداری اشکذر در روز‌های آغازین سال ۱۴۰۱ بود.

شهردار اشکذر از بهره برداری پارک شهدای حکیم آباد خبر داد و گفت: این پارک در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و با اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال احداث شده است.

احمد علی دهقان منشادی افزود: مخلوط ریزی، زیرسازی، جدول گذاری، بتن ریزی، پیاده رو سازی، سیستم روشنایی، آبنما، درختکاری و آسفالت محوطه پارک از جمله مهمترین اقداماتی بوده که برای اتمام این پارک در طول یکسال توسط واحد عمران شهرداری انجام شده است.

وی با اشاره به احداث زمین چمن مصنوعی در مساحت ۹۵۰ متر مربع در پارک شهدا حکیم آباد تصریح کرد: با بهره برداری این زمین فوتبال، شرایط مطلوبی برای ورزش جوانان اشکذری به ویژه اهالی حکیم آباد فراهم شده است.

شهردار اشکذر ادامه داد: رنگ آمیزی ۱۵ هزار متر از سنگ جداول سطح شهر از جمله اقداماتی بوده که در راستای زیباسازی سطح شهر در ایام نوروز انجام شد.

دهقان منشادی اظهار داشت: خیابان امام خمینی، جاده سنتو حد فاصل میدان فیروزآباد تا میدان امام رضا(ع)، میادین دفاع مقدس، امام سجاد(ع)، میدان مادر، معراج و مصلی از جمله مکان‌هایی بوده که رنگ آمیزی شدند.

وی عنوان کرد: بالغ بر سه میلیارد ریال برای رنگ آمیزی سنگ جداول سطح شهر هزینه شده است.

شهردار اشکذر گفت: شهرداری همچنین با خرید تعداد ۱۰۰ عدد تیر و فنداسیون و ۱۸۰ عدد چراغ LED نسبت به تقویت روشنایی خیابان امام خمینی (ره) با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال اقدام کرد.

منبع خبر