اقدامات عمرانی شهرداری بروجرد در آستانه سال نو

شهردار بروجرد گفت: شهرداری بروجرد در آستانه سال نو و بهار طبیعت اقدامات متعدد عمرانی به منظور زیباسازی شهر در دست اجرا دارد. یحیی عیدی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ضرورت آماده‌سازی شهر در آستانه سال نو، اظهار کرد: تقویت و بهسازی سیستم روشنایی بوستان انقلاب واقع در خیابان ۳۰ متری انقلاب، جهت […]

شهردار بروجرد گفت: شهرداری بروجرد در آستانه سال نو و بهار طبیعت اقدامات متعدد عمرانی به منظور زیباسازی شهر در دست اجرا دارد.

یحیی عیدی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ضرورت آماده‌سازی شهر در آستانه سال نو، اظهار کرد: تقویت و بهسازی سیستم روشنایی بوستان انقلاب واقع در خیابان ۳۰ متری انقلاب، جهت حفظ آرامش و امنیت شهروندان در شب انجام شد.

وی افزود: عملیات مرمت و بازسازی معابر و پله‌های تپه‌شهدا و پارک فدک نیز آغاز شده است و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده قبل از پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

شهردار بروجرد با بیان اینکه جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی و سایبان‌های غیر مجاز در دستور کار شهرداری است، خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه یک طبق ماده ۵۵ و ماده ۹۲ قانون شهرداری‌ها، ساماندهی، اصلاح و جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی و معرف کاربری صنوف مختلف را که موجب آشفتگی بصری و تجاوز به حقوق دیگر شهروندان شده، انجام داده است.

عیدی بیرانوند گفت: لایروبی، پاکسازی و تنظیف منهول‌های میدان قیام و خیابان وحدت با هدف پاکیزگی و آراستگی سطح شهر و افزایش دبی جریان آب نیز از دیگر اقدامات شهرداری بروجرد در آستانه سال نو و بهار طبیعت است.

منبع خبر