الحاق ۲۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی زنجان

علیرضا فیروزفر شهردار زنجان در مراسم تودیع و معارفه سرپرست منطقه‌سه شهرداری که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، معاونان و مدیران مجموعه مدیریت شهری برگزار شد، توفیق خدمت به خلق را نعمت بزرگی دانست و اظهار کرد: امروز با پشتوانه شورای شهر برای جلب رضایت عمومی تلاش می‌کنیم و سعی در فرصت‌سازی برای جذب […]

علیرضا فیروزفر شهردار زنجان در مراسم تودیع و معارفه سرپرست منطقه‌سه شهرداری که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، معاونان و مدیران مجموعه مدیریت شهری برگزار شد، توفیق خدمت به خلق را نعمت بزرگی دانست و اظهار کرد: امروز با پشتوانه شورای شهر برای جلب رضایت عمومی تلاش می‌کنیم و سعی در فرصت‌سازی برای جذب سرمایه‌گذار، احیای بافت فرسوده شهری و اجرای پروژه‌های عمرانی داریم.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی دقیق و اصولی در پیشبرد پروژه‌های شهری ضروری است، افزود: نیاز است برنامه منظم شش‌ماهه در مناطق پیش‌بینی و گزارش اجرایی در اسرع وقت تشریح و اطلاع‌رسانی شود.

شهردار زنجان خاطرنشان کرد: درحال‌حاضر ۳۰ درصد کل مراجعات روزانه شهروندان در منطقه‌سه بوده و حضور در صحنه و عملیاتی بودن لازمه کار شهرداری است؛ بنابراین باید جهادی عمل کنیم تا منشأ تحول و تغییرات سازنده باشیم.

فیروزفر از تلاش‌های بی‌وقفه برای تحویل ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری زنجان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: در آینده‌ای نزدیک ۲۰ دستگاه دیگر به آمار فعلی افزوده می‌شود.

منصور مرادلو، رئیس شورای شهر زنجان نیز در این مراسم اظهار کرد: مردم انتظار دارند به مشکلاتشان رسیدگی شود و بهتر است شعاری عمل نکنیم.

وی ادامه داد: بی‌انصافی است اگر خوبی‌ها را نبینیم؛ حضور میدانی و شبانه‌روزی تمام عوامل شهرداری برای خدمت‌رسانی به شهروندان گواه این مدعا است.

 در پایان مراسم با حکم شهردار زنجان، ناصر احمدصفا به عنوان سرپرست منطقه‌سه شهرداری معرفی و از زحمات رحمان وزیری تقدیر شد.

منبع خبر