امضا تفاهم نامه همکاری علمی پژوهشی میان دانشگاه فردوسی و شهرداری مشهد

در راستای بهره گیری از توانمندی های علمی، تحقیقاتی، پژوهشی و آموزشی و تقویت ارتباط میان شهرداری و دانشگاه فردوسی مشهد تفاهم نامه ای بین دانشگاه فردوسی مشهد به نمایندگی دکتر رضایی رکن آبادی، رئیس دانشکده علوم ریاضی فردوسی مشهد و شهرداری مشهد به نمایندگی محسن محمدی، مدیرکل دفترآمار،پژوهش و مطالعات شهرداری مشهد منعقدشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، […]

در راستای بهره گیری از توانمندی های علمی، تحقیقاتی، پژوهشی و آموزشی و تقویت ارتباط میان شهرداری و دانشگاه فردوسی مشهد تفاهم نامه ای بین دانشگاه فردوسی مشهد به نمایندگی دکتر رضایی رکن آبادی، رئیس دانشکده علوم ریاضی فردوسی مشهد و شهرداری مشهد به نمایندگی محسن محمدی، مدیرکل دفترآمار،پژوهش و مطالعات شهرداری مشهد منعقدشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، “محسن محمدی” با اعلام این مطلب گفت: این تفاهم نامه با هدف کیفیت بخشی، پژوهش و مطالعات شهرداری مشهد از طریق ایجاد شبکه نخبگانی و مشارکت اعضا هیات علمی در تعریف، تدقیق پژوهش و مطالعات شهرداری ارائه شده است.
وی تصریح کرد ، تجربه نشان داده است طرح ها و مطالعاتی که با بررسی دقیق و نگاه تحلیلی انجام شده اند، از سطح بهره وری مطلوبی برخوردارند، محمدی افزود دانشکده علوم ریاضی به عنوان مرکزیت این موضوع در این طرح می باشد و وظیفه هماهنگی با سایر دانشکده ها و دانشگاهها را بر عهده دارد.
در ادامه این جلسه رکن آبادی ریاست دانشکده علوم ریاضی گفت: مطالعاتی که در جریان این تفاهم نامه انجام می شود، در سامان بخشیدن به مطالعات علمی پژوهشی اثربخش خواهد بود.
وی ظرفیت های دانشکده در خصوص تهیه آمارنامه های سالیانه و آمار نامه های تخصصی شهرداری را بیان و برای تحلیل داده های شهری اعلام آمادگی کرد.

منبع خبر