امیر یزدی شهردار منطقه ۱۲ تهران خبر داد: ۷۵ هزار مترمربع از معابر این منطقه بهسازی می‌شود

شهردار منطقه ۱۲ از آسفالت و بهسازی ۷۵ هزار مترمربع از معابر سطح منطقه، طی هفته آتی و به منظور اجرای طرح خدمت در این منطقه خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی از شروع طرح خدمت طی بازه زمانی ۱۹ تا ۲۶ شهریور در این منطقه خبر داد و گفت: […]

شهردار منطقه ۱۲ از آسفالت و بهسازی ۷۵ هزار مترمربع از معابر سطح منطقه، طی هفته آتی و به منظور اجرای طرح خدمت در این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی از شروع طرح خدمت طی بازه زمانی ۱۹ تا ۲۶ شهریور در این منطقه خبر داد و گفت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل طرح خدمت در مناطق ۲۲گانه به منظور مرمت معابر آسفالتی در سطح مناطق، جلسه برنامه‌ریزی برای انجام این طرح در منطقه با حضور معاونان فنی و عمران، حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری و محیط زیست در سالن جلسات شهرداری منطقه برگزار شد.

وی با بیان این مطلب که طرح خدمت با هدف استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و تسهیل در تردد شهروندان در معابر شهری، همچنین ارتقای سطح رضایتمندی آنها به اجرا درمی‌آید، افزود: طی این جلسه معابر مورد نظر هر یک از معاونت‌ها اعلام شده و طبق برنامه‌ریزی معاونت فنی و عمرانی، ۷۵ هزار مترمربع از سطح معابر منطقه در طول یک هفته بهسازی خواهد شد.

دراین‌باره المیرا عبدالله‌زاده، معاون فنی و عمرانی منطقه ۱۲ توضیح داد: بر اساس مصوبات این جلسه و مطابق با دستور شهردار محترم منطقه، حدود ۱۳ هزار تن آسفالت در معابر اصلی منطقه همچون خیابان جمهوری، خیابان مصطفی خمینی، خیابان ۱۷ شهریور، میدان امام خمینی و خیابان‌های ایران، امیرکبیر، شهید قائدی، کفایی امانی، صاحب‌جمع، انبار گندم، امام موسی صدر، نور محمدی،  ادیب الممالک و…  با نظارت معاونت فنی و عمرانی منطقه اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح که در آستانه فصل پاییز و بازگشایی مدارس به اجرا درمی‌آید، می‌تواند با توجه به افزایش بار ترافیکی در این ایام به تسهیل تردد شهروندان کمک کند.

منبع خبر