انتشار اوراق دو هزار و ۴۵۰ میلیارد تومانی شهرداری تهران

سیدمجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از دریافت مجوز انتشار و فروش اوراق مشارکت سال ۱۴۰۰ سهمیه شهرداری تهران به مبلغ دو هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان خبر داد. به گزارش شهر و به نقل روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سیدمجتبی شفیعی درباره انتشار اوراق مشارکت سال ۱۴۰۰ […]

سیدمجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از دریافت مجوز انتشار و فروش اوراق مشارکت سال ۱۴۰۰ سهمیه شهرداری تهران به مبلغ دو هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سیدمجتبی شفیعی درباره انتشار اوراق مشارکت سال ۱۴۰۰ بیان کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بودجه کل کشور در انتشار اوراق مشارکت و تامین مالی پروژه‌های شهری به ویژه پروژه‌های حوزه حمل و نقل و ترافیک، شهرداری تهران موفق به اخذ مجوز انتشار و فروش اوراق مشارکت به مبلغ ۲هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان شد.

وی افزود: از این میزان، مبلغ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل و توسعه خطوط متروی تهران است که پیش‌بینی می‌شود احداث بخشی از مسیر و ایستگاه‌های باقیمانده خطوط ۶ و ۷ مترو و همچنین، بخشی از توسعه غربی خط ۴ مترو تا جنت‌آباد با استفاده از منابع مذکور صورت پذیرد.
معاون شهردار تهران تصریح کرد: ۷۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز به منظور توسعه ناوگان اتوبوسرانی اختصاص یافته که جهت تامین بخشی از منابع مورد نیاز ورود و بکارگیری ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوسِ برنامه‌ریزی شده در سال آتی به مصرف خواهد رسید.
به گفته شفیعی؛ ۲۵۰ میلیارد تومان مابقی نیز با هدف بازآفرینی محدوده پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) منتشر شده است.
منبع خبر