انتصابات جدید در شهرداری شیراز

شهردار شیراز با صدور احکام جداگانه‌ای “محمد امین” را به سمت معاون فنی و عمرانی و “روح الله مظفری” را به عنوان سرپرست سازمان سیما، منظر فضای سبز شهری شهرداری شیراز منصوب کرد. سید احسان اصنافی در حکم معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز بر مواردی همچون نظارت و تعیین خط مشی و برنامه‌های کلی […]

شهردار شیراز با صدور احکام جداگانه‌ای “محمد امین” را به سمت معاون فنی و عمرانی و “روح الله مظفری” را به عنوان سرپرست سازمان سیما، منظر فضای سبز شهری شهرداری شیراز منصوب کرد.

سید احسان اصنافی در حکم معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز بر مواردی همچون نظارت و تعیین خط مشی و برنامه‌های کلی به منظور تهیه طرح‌های فنی و اجرایی با توجه به احتیاجات فعلی و آینده شهر، نظارت و ایجاد هماهنگی در امور مربوط به طرح‌های عمرانی اعم از برنامه‌های جاری شهرداری یا طرح‌های عمرانی خاص و زیربنایی، نظارت بر حسن اجرای برنامه‌های مصوب عمرانی اعم از کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت و نظارت بر حسن گردش امور عمرانی مناطق و سازمان‌های وابسته به شهرداری که در حیطه نظارت حوزه معاونت فنی و عمرانی قرار دارند، تاکید کرده است.

“محمد امین” دارای مدرک دکترای تخصصی مدیریت صنعتی و استراتژی صنعتی، کارشناسی ارشد مهندسی عمران، سازه و زلزله و کارشناسی مهندسی عمران است و سوابقی همچون مدیر پروژه‌های جنوب کشور و استان فارس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، مدیر پروژه پل کابلی ولیعصر (عج) و ایستگاه مترو دارد.

همچنین شهردار شیراز در حکم “روح الله مظفری” سرپرست جدید سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بر مواردی همچون سیاست گذاری و برنامه‌ریزی به منظور تدوین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در راستای توسعه فضای سبز شهری، نظارت و برنامه‌ریزی جهت به‌کارگیری انرژی‌های نو و پاک، نظارت و کنترل بر طراحی‌های قابل برون‌سپاری، نظارت بر مکانیزه کردن سیستم‌های کنترل هوشمند در راستای تقلیل بازرسی فیزیکی و کنترل تخلفات و نظارت بر تهیه و تدوین طرح جامع فضای سبز شهری تاکید کرده است.

روح الله مظفری از نیروهای شهرداری شیراز است که پیش از این در سمت‌هایی همچون مدیر تعمیر و نگهداری ابنیه و تأسیسات شهری معاونت فنی و عمرانی، معاون خدمات شهری و معاون عمرانی شهرداری منطقه هفت شیراز خدمت کرده است.
به گزارش خبرنگار ایمنا، پیش از این اسماعیل صالحی معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز و محمدرضا زندیه رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز بوده‌اند

منبع خبر