انجام ۶۸مورد فضاسازی در شهر خمین

سرپرست شهرداری خمین با بیان اینکه فضای شهر باید موجب ایجاد شادابی اجتماعی شود و شهرداری وظیفه مهمی در این خصوص دارد، گفت: شهرداری خمین در بیشتر مناسبت‌های ملی و مذهبی، سعی دارد با نصب بنر، پرچم، ریسه، نورپردازی‌ها و المان فضایی، فضاسازی مناسبی را در سطح شهر انجام دهد. حمید احمدی اظهار کرد: فضاهای […]

سرپرست شهرداری خمین با بیان اینکه فضای شهر باید موجب ایجاد شادابی اجتماعی شود و شهرداری وظیفه مهمی در این خصوص دارد، گفت: شهرداری خمین در بیشتر مناسبت‌های ملی و مذهبی، سعی دارد با نصب بنر، پرچم، ریسه، نورپردازی‌ها و المان فضایی، فضاسازی مناسبی را در سطح شهر انجام دهد.

حمید احمدی اظهار کرد: فضاهای شهر شامل فضای باز و عمومی است که ماهیت زندگی شهروندان در آن تبلور می‌یابد؛ شهروندان در این فضاها حضور دارند و با یکدیگر تعامل و معاشرت می‌کنند.

وی افزود: فضای شهر باید موجب شادابی اجتماعی شود؛ شهرداری علاوه بر فضاسازی، مناسب‌سازی و زیباسازی شهری به صورت دائم باید فضاسازی شهری را برای مناسبت‌های ملی آماده کند.

سرپرست شهرداری خمین خاطرنشان کرد: فضاسازی و آذین‌بندی‌های سطح شهر با هدف ایجاد سیمای بصری مناسب، افزایش نشاط و شادابی میان شهروندان، ایجاد فضای معنوی و یادآوری مناسبت‌ها در سطح شهر انجام می‌شود.

احمدی ادامه داد: شهرداری خمین در بیشتر مناسبت‌های ملی و مذهبی سعی دارد با نصب بنر، پرچم، ریسه، نورپردازی‌ها و المان فضایی، فضاسازی مناسبی را در سطح شهر انجام دهد.

وی تاکید کرد: در سال‌های اخیر، شهرداری خمین به فضاسازی‌ها به‌خصوص در نقاط حاشیه شهر توجه ویژه کرده است و فضاسازی‌ها تنها مختص مراکز شهر نیست.

انجام ۶۸مورد فضاسازی در شهر خمین

سرپرست شهرداری خمین تصریح کرد: بازخوردی که شهرداری به طرق مختلف از شهروندان دریافت می‌کند، نشان می‌دهد که فضاسازی‌ها به مناسبت‌های مختلف، بسیار بر روحیه شهروندان مؤثر بوده و تأثیر مثبتی داشته است.

احمدی گفت: سال ۱۴۰۰ تعداد ۶۸ مورد فضاسازی مناسبت‌های ملی و مذهبی با نگاه ویژه به نقاط کمتر توسعه‌یافته انجام شده است که می‌توان به فضاسازی در ایام محرم در محله شاهین، محسن‌آباد، بلوار کشاورز و گوشه عظیم اشاره کرد.

منبع خبر