انعقاد تفاهم نامه همکاری، توسعه و عمران شهری را رقم می زند

شهرداران آنلاین/رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:  نباید تفاهم نامه ها تنها به عنوان سند در لابه لای قفسه کتابخانه ها گنجانده شود بلکه توسعه وعمران شهری را با اجرای آن رقم  زد. به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ حسین بخشایشی در آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک شهرداری ارومیه با اداره […]

شهرداران آنلاین/رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:  نباید تفاهم نامه ها تنها به عنوان سند در لابه لای قفسه کتابخانه ها گنجانده شود بلکه توسعه وعمران شهری را با اجرای آن رقم  زد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ حسین بخشایشی در آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک شهرداری ارومیه با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی و شرکت توسعه رفاهی نام آوران ملل که صبح امروز در محل سالن جلسات شهرداری ارومیه برگزار شد،  بیان کرد: امید است حرکت ارزشمند انعقاد تفاهم نامه های  همکاری  منجر به توسعه و عمران و رفاه شهروندی شود.
وی با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، عنوان کرد: سازمان نظام مهندسی ارتباط تنگاتنگی با مدیریت شهری ارومیه دارد که توسعه این ارتباط در قالب تفاهم نامه برای شهر ارومیه بسیار مثمر ثمر خواهد بود.
بخشایشی با اعلام اینکه در حال حاضر شهر ارومیه  با مشکلات طرح تفصیلی دست و پنجه نرم می کند، گفت: این مشکلات تا حدودی حل شده اما رفع کامل آن در جهت  توسعه شهری و آسایش شهروندی نیاز به مشارکت همگان است.
به گفته وی همچنان که رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۰ را سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نامگذاری کردند، باید در تحقق این مهم برتولید کار تلاش و ازآن پشتیبانی و مانع زدایی کنیم  اما در حوزه تولید مسکن در شهر ارومیه با رکود مواجه هستیم، رکودی که منجر به بیکاری در حدود ۴۰ هزار نفر شده است که برای رونق این چرخه باید با تمام توان و قدرت حرکت کرد.
بخشایشی با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری با آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی، اظهار کرد:  با استفاده از پتانسیل های  این سازمان در حوزه آموزش می توان گام های مثبتی در حوزه شهری و شهروندی برداشت.
وی ادامه داد:  با عملیاتی کردن مفاد انعقاد تفاهم نامه همکاری شهرداری با شرکت توسعه رفاهی نام آوران ملل شاهد توسعه شهری خواهیم بود.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:  نباید تفاهم نامه ها تنها به عنوان سند در لابه لای قفسه کتابخانه ها گنجانده شود بلکه توسعه وعمران شهری را با اجرای آن رقم  زد.