با هدف رسیدگی به درخواست‌های شهروندی؛

اولین نشست دوشنبه پاسخگویی در شهرداری منطقه ۲۱ تهران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ تهران؛ “محسن امیدیان” شهردار منطقه ۲۱ در اولین دوشنبه پاسخگویی، به درخواست‌های ۵ نفر از شهروندان ساکن در محلات سیزده‌گانه و شهرک‌های مسکونی این منطقه رسیدگی کرد.  اولین جلسه ملاقات مردمی در این منطقه به ریاست “محسن امیدیان” شهردار […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ تهران؛ “محسن امیدیان” شهردار منطقه ۲۱ در اولین دوشنبه پاسخگویی، به درخواست‌های ۵ نفر از شهروندان ساکن در محلات سیزده‌گانه و شهرک‌های مسکونی این منطقه رسیدگی کرد.
 اولین جلسه ملاقات مردمی در این منطقه به ریاست “محسن امیدیان” شهردار منطقه ۲۱ با عنوان دوشنبه‌های پاسخگویی با هدف رسیدگی به درخواست‌های شهروندی در شانزدهمین روز از مهر ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.
“محسن امیدیان” شهردار منطقه ۲۱ در این دیدار شنونده درخواست ها و مشکلات پنج نفر از شهروندان در حوزه‌‌ های شهرسازی و مشارکت ها بود و درخصوص رفع مسائل و مشکلات مطروحه شهرک های مسکونی و محله ها دستوراتی جهت مساعدت صادر کرد.
لازم به ذکر است؛ شهروندان منطقه ۲۱ پایتخت می توانند برای اخذ وقت ملاقات مردمی و ثبت درخواست خود به اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ مراجعه نمایند.