اولین کانون یاری گران زندگی در هرمزگان در روستای رضوان افتتاح شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان گفت: یکی از مهمترین برنامه های پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور تشکیل یک نهاد در روستاها به نام کانون یاری گران زندگی است که امروز اولین کانون یاری گران زندگی در هرمزگان در روستای رضوان افتتاح شد. به گزارش خبرنگار بلدیه آنلاین _مصطفی برزگر […]

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان گفت: یکی از مهمترین برنامه های پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور تشکیل یک نهاد در روستاها به نام کانون یاری گران زندگی است که امروز اولین کانون یاری گران زندگی در هرمزگان در روستای رضوان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بلدیه آنلاین _مصطفی برزگر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان در مراسم افتتاح اولین کانون یاری گران زندگی در هرمزگان که در روستای رضوان و با حضور جناب آقای رازمند مسئول ورزشی کانون یاری گران زندگی در روستا و همچنین اعضای شورای روستای رضوان و دهیار و جمعی از معتمدین و منتفذین این منطقه  برگزار شد اظهار داشت : با توجه به فعالیت خوبی که شورا و دهیار این منطقه داشته است دستور بر این شد که اولین کانون یاری گران زندگی در استان هرمزگان در روستای رضوان افتتاح و کار خود را آغاز کند.

برزگر  کانون یاری گران زندگی را قلب تپنده پیشگیری و فرهنگی دانست و افزود: کانون یاری گران زندگی قلب تپنده در حوزه ی پیشگیری و موضوعات فرهنگی است که به یاری خداوند و همت و حمایت شما در حوزه فرهنگی و پیشگیری یک مرکز جامع شود.

دبیر شورای همانگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه در کنار شورا و دهیار روستای رضوان برای به ثمر رسیدن این طرح هستیم خاطر نشان کرد:ما در کنار شما در حوزه پیشگیری هستیم و هر درخواستی در این حوزه دارید با جان و دل می پذیریم و شما را حمایت می کنیم .

وی به برگزاری دوره های آموزشی اشاره کرد و بیان داشت: ما سعی می کنیم در فاصله زمانی مناسب با برگزاری دوره های آموزشی برای سنین و اقشار مختلف با همکاری شما این کلاس ها را برگزار خواهیم کرد و امیدواریم روزی برسد که شاهد این باشیم که هیچ فرد و خانواده دچار این بلای خانه مان سوز نشود.

 

ورزش انگیزه ی مهم امید و نشاط آوری در جوانان است

حنیف رازمند مسئول کمیته ورزشی کانون یاری گران زندگی در روستا ، ورزش را در زندگی فردی و اجتماعی مهم دانست و بیان کرد : ورزش انگیزه ی مهم امید و نشاط آوری در جوانان است و باعث ایجاد نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در افراد می شود.

وی به ورزش رزمی کونگ فو در روستای رضوان نیز اشاره کرد و افزود: ما سعی کردیم با برگزاری کلاس های ورزشی رزمی کونگ فو در روستای رضوان  در رده سنی نونهال ،نوجوان، جوان و بزرگسال که در غالب طرح کانون یاری گران زندگی در روستا انجام شده است بتوانیم خدمات خوبی را به مردم این روستا ارائه کنیم.

رازمند یکی از مولفه های سلامتی جسم و روح را ورزش دانست و بیان کرد: ورزش باعث سلامتی جسم است و ورزش کردن شادانی و حس خوب را در افراد تقویت میکند ،از مردم این روستا هم خواهشمندیم همانطور که در این مدت درکنار ما بودند باز هم  یاری گر و حامی ما باشند تا بتوانیم با حمایت از جوانان و نوجوانان شور و انگیزه ی آنها را بالا برده تا این افراد بتوانند در جهت تلاش برای ورزش و کسب مقام  ورزشی گام های موءثری بردارندو باعث پیشرفت در حوزه ورزش شوند.

مسئول کمیته ورزشی کانون یاری گران در روستا به برنامه های پیش روی این کانون اشاره کرد و  اظهار داشت : امیدوارم با ایجاد  کانون یاری گران در روستای رضوان  و تشکیل این کمیته ورزشی بتوانیم استعدادهای ورزشی نهفته در این روستا را پیدا  کنیم و با برگزاری مسابقات ، این استعداد های برتر استانی و ملی را به مردم معرفی کنیم.

 

خبرنگار: رویا حسینی زداه