ایجاد سازه‌هایی در ۱۱۴ بوستان پایتخت برای فعالیت دستفروشان و غرفه‌داران

شهردار پایتخت از ایجاد سازه‌هایی در ۱۱۴ بوستان در سطح شهر برای فعالیت دستفروشان و غرفه‌داران خبر داد. به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهری مناطق مختلف تهران (شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰) در جمع خبرنگاران گفت: امروز پروژه‌های متعددی در مناطق مختلف شهر تهران افتتاح شد که هر کدام  برای خود اعتبار و […]

شهردار پایتخت از ایجاد سازه‌هایی در ۱۱۴ بوستان در سطح شهر برای فعالیت دستفروشان و غرفه‌داران خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهری مناطق مختلف تهران (شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰) در جمع خبرنگاران گفت: امروز پروژه‌های متعددی در مناطق مختلف شهر تهران افتتاح شد که هر کدام  برای خود اعتبار و امکانی دارند. مثلا در منطقه ۵ این اعتبار بالغ بر ۱۶۰میلیارد تومان بود.

شهردار پایتخت با بیان اینکه برای ما موضوعیت داشت که در آغاز ۴۴سالگی انقلاب اسلامی تنوع پروژه داشته باشیم، افزود: درواقع اساس کار این بود که بتوانیم در بخش های مختلف زیرساختی، فرهنگی، اجتماعی و موضوعات مختلفی که شهر تهران نیازمند پرداختن به آن است، ارائه خدمت کنیم؛ لذا در روز میلاد امام جواد(ع) و درآغاز ۴۴سالگی انقلاب اسلامی این پروژه‌ها افتتاح شد. امیدواریم شاهد شکوفایی و گسترش این دست پروژه ها نیز باشیم.

وی با اشاره به بازدید از غرفه های زنان سرپرست خانوار توضیح داد: برای ما معیشت و اقتصاد مردم موضوعیت دارد. شهرداری تهران به دنبال حکمرانی واحد شهری است. بر همین اساس هم شهرداری نسبت به موضوعاتی که شهر و مردم درگیر آن هستند ادای دین می کند که مسئولیت بپذیرد. یکی از آنها نیز موضوع معیشت خانواده ها و کار و تلاش آنهاست؛ با توجه به این مساله، ۱۱۴بوستان را درسطح شهرهدف گذاری کرده ایم که درآن ها سازه هایی  داشته باشیم که ما به ازای آن به افرادی که دستفروشی می کنند؛ صنایع دستی می فروشند و غرفه دارند، به بهترین نحو ارائه خدمت کنیم تا آنها بتوانند داشته های خود را برای فروش به مردم ارائه دهند. در آیین افتتاح پروژه های امروز نیز ده ها غرفه برای زنان سرپرست خانوار در نظر گرفته شده بود.

زاکانی در پایان تاکید کرد: تا پایان سال هم افتتاح ایستگاه مترو داریم و هم افتتاح سایر پروژه ه ها که امیدواریم به یاری خداوند بتوانیم گام های موثری در جهت رفاه مردم شهر برداریم.

منبع خبر