ایجاد میزهای خدمت در پایتخت برای تسریع در ارائه خدمات به مردم
الفت پور گفت:میزهای خدمت در مناطق ۲۲ گانه شهرداری به منظور بهبود و تسریع ارائه خدمت به شهروندان و جلب رضایت آنها ایجاد می شود. محمد علی الفت پور رییس مرکز نوسازی و تحول شهرداری تهران با اشاره به اهمیت به دغدغه ها و رفع مشکلات مردم در پایتخت اظهار کرد: در رابطه با این موضوع، میزهای خدمت […]
الفت پور گفت:میزهای خدمت در مناطق ۲۲ گانه شهرداری به منظور بهبود و تسریع ارائه خدمت به شهروندان و جلب رضایت آنها ایجاد می شود.
محمد علی الفت پور رییس مرکز نوسازی و تحول شهرداری تهران با اشاره به اهمیت به دغدغه ها و رفع مشکلات مردم در پایتخت اظهار کرد: در رابطه با این موضوع، میزهای خدمت در مناطق ۲۲ گانه شهرداری به منظور بهبود و تسریع ارائه خدمت به شهروندان و همچنین ارائه مشاوره های تخصصی در حوزههای اولویت دار رجوع مردمی (شهرسازی و معماری، مالی و درآمد و …) و با بهره گیری از روش های نوین ارائه خدمت به شهروندان و جلب رضایت آنها ایجاد می شود.
وی افزود: بازنگری و اصلاح طرح طبقه بندی مشاغل شهرداری تهران به دلیل قدمت و عدم پاسخگویی به نیازهای کنونی سازمان، با هدف فراهم آوردن بستر مناسب برای استقرار نظام عادلانه پرداخت، برنامه ریزی برای توانمندسازی کارکنان و تعیین مسیرهای پیشرفت شغلی بعد از ۳ بار شکست در دستور کار قرار گرفت و ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.
الفت پور بیان کرد: ایجاد سامانه مدیریت اسناد درشهرداری تهران، به عنوان امری اجتناب ناپذیر و اقدامی تحول گرایانه در سازمان بزرگ شهرداری تهران در دستور کار قرار گرفته است.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰