همزمان با هفته دولت ؛

ایستگاه آتش نشانی بندرپل به بهره برداری می رسد

شهردار بندرپل از افتتاح ساختمان آتش نشانی بندرپا همزمان با هفته دولت خبر دادو گفت : این ساختمان در زمینی به مساحت 1047 متر مربع احداث  شده است.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین ،عبد الله پور ادیب با اشاره به اینکه زیر بنای ساختمان ۴۵۰ متر مربع است افزود : نظر به اهمیت امدادرسانی به موقع و سریع توسط نیروهای آتش نشانی در هنگام وقوع حوادث که باعث جلوگیری از ایجاد خسارت های مالی و جانی می گردد و به جهت احداث ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی مستقل برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، پروژه احداث ایستگاه آتش نشانی شهرداری در خرداد ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد : این ایستگاه مجهز به امکاناتی شامل ؛آشیانه ،انبار، اتاق فرماندهی ،سوییت استراحت ،سرویس بهداشتی و حمام ،اتاق آموزش واتاق بی سیم است.

شهردار بندرپل افزود : همچنین در هفته دولت تی وی پارک ارغوان(سینما صحرایی) در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و ظرفیت ۲۲۰ نفر افتتاح خواهد شد.

وی ابعاد صفحه نمایش این سینما را ۷*۴ اعلام کرد .

پور ادیب همچنین از بهره برداری فاز اول پروژه دفع آبهای سطحی در محله مغ علیشاه خبر دادو افزود : متریال به کار رفته دراین پروژه بتن با ضخامت ۱۰ سانتی متر است .

وی حجم زیر سازی این پروژه را ۱۵۰۰ متر مکعب و مساحت اجرای پروژه را ۵ هزار متر مربع  با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال عنوان کرد.

شهردار بندرپل با اشاره به دیگر پروژه های آماده بهره برداری در هفته دولت سال جاری گفت :همزمان با هفته دولت آسفالت محلات مسجد نور و بلال  به مساحت ۲۵ هزار متر مربع به بهره برداری می رسد .

عبدالله پور ادیب حجم زیر سازی این پروژه را ۵ هزار متر مکعب اعلام کرد و ادامه داد: برای انجام این پروژه ۷۶ میلیارد و ۸۰۰ ریال اعتبار هزینه شده است.