ایستگاه آتش نشانی و خدمات دهی ایمنی باغ شهر فین افتتاح شد

ساختمان ایستگاه آتش نشانی و مرکز خدمات دهی ایمنی شماره ۲ باغ شهر فین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بلدیه آنلاین -هرمزگان- آشفته شهردار فین در آیین افتتاح ساختمان ایستگاه آتش نشانی و خدمات دهی ایمنی شماره ۲ باغ شهر فین که با حضور صادقی پور مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان و مسئولین مربوطه برگزار شد گفت: یکی از نیازها و مطالبات مردم فین ساختمان ایستگاه آتش نشانی در باغ شهر فین است.

وی به تراکم نخیلات در محدوده شهر فین و گرمای زیاد هوا در ماه های گرم تابستان اشاره کرد و افزود: با توجه به تراکم باغ نخیلات در محدوده ی شهر فین و گرمای زیاد تابستان و آتش سوزی در این باغات ، به این مرکز نیاز بود.

 

۷۰ درصد ماموریت های ایستگاه های آتش نشانی فین فرا بخشی است

 

شهردار فین در ادامه سخنان خود به ماموریت ها فرا بخشی این آتش نشانی نیز اشاره داشت و گفت: تقریبا ۷۰درصد ماموریت ها فرابخشی است که و با هماهنگی فرمانداری انجام می شود که خدمات دهی به روستاهای سیاهو،گرده،ذرتو، با همکاری آتش نشانی فین و رضوان انجام می شود.

 

ایستگاه آتش نشانی باغ شهر فین با اعتبار ۴میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان به بهره برداری رسید.

شهردار فین مساحت پروژه ایستگاه آتش نشانی باغ شهر فین را ۶۰۰متر مربع اعلام کرد و در ادامه گفت : ایستگاه آتش نشانی باغ شهر فین با ۶۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۴میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان به بهره برداری رسید که استارت این پروژه از سال ۱۴۰۰زده شده است که امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

آشفته در پایان سخنان خود به کمبود و نیازها این شهر نیز اشاره کرد و عنوان داشت : رضایتمندی مردم نسبی است و کمبودهایی احساس می شود و با توجه به زیر ساخت ها این ایستگاه آتش نشانی می تواند بار این نیازها را کمتر کند.

گفتنی است در پایان این مراسم به مناسبت هفتم مهر ،روز آتش نشانی از آتش نشانان تجلیل بعمل آمد.