ایستگاه ‌های "حماسه حضور"ویژه انتخابات در مشهد فعال شد

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سیدمجتبی منتظری با بیان این مطلب، اظهار کرد: این ایستگاه‌ ها با هدف ایجاد شور انتخاباتی و حضور مردم برای گفت و گو پیرامون انتخابات در تمام مناطق شهری مشهد راه‌ اندازی شده‌ است. وی افزود: تعداد این ایستگاه‌ ها در مناطق مختلف حدود ۸۰ ایستگاه است […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سیدمجتبی منتظری با بیان این مطلب، اظهار کرد: این ایستگاه‌ ها با هدف ایجاد شور انتخاباتی و حضور مردم برای گفت و گو پیرامون انتخابات در تمام مناطق شهری مشهد راه‌ اندازی شده‌ است.

وی افزود: تعداد این ایستگاه‌ ها در مناطق مختلف حدود ۸۰ ایستگاه است و نمایندگان خانه احزاب و گروه‌های سیاسی برای مناظره و گفت و گو در این محل ها حضور دارند.

معاون شهردار مشهد اضافه کرد: این ایستگاه ‌ها تا ۲۶ خرداد ماه دایر خواهد بود و شهروندان می‌ توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این پاتوق‌ های انتخاباتی به بحث و گفت و گو بنشینند.

منتظری ادامه داد: در همین چهارچوب تئاتر موضوعی و نمایش آیینی با عنوان “حماسه حضور” در روزهای ۱۷ تا ۲۲ خردادماه در بوستان ملت مشهد به اجرا درآمد.

وی خاطرنشان کرد: اکران‌های شهری نیز به منظور افزایش مشارکت در انتخابات انجام شده است و در تمامی اکران ها به دنبال افزایش مشارکت شهروندان هستیم.