بازدید شهردار منطقه ۱۰ تبریز از پروژه‌های عمرانی سطح حوزه

شهردار منطقه ۱۰ تبریز به همراه معاون فنی و عمرانی منطقه از پروژه‌های عمرانی سطح حوزه بازدید و ضمن آگاهی از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی آنها در خصوص رفع موانع دستورات مقتضی را صادر کرد. موسی زارعی به منظور رصد و پیگیری روند اجرایی پروژه‌ها، از چند پروژه‌ عمرانی در حوزه منطقه بازدید و از […]

شهردار منطقه ۱۰ تبریز به همراه معاون فنی و عمرانی منطقه از پروژه‌های عمرانی سطح حوزه بازدید و ضمن آگاهی از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی آنها در خصوص رفع موانع دستورات مقتضی را صادر کرد.

موسی زارعی به منظور رصد و پیگیری روند اجرایی پروژه‌ها، از چند پروژه‌ عمرانی در حوزه منطقه بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی و چگونگی اجرای این پروژه‌ها قرار گرفت.
وی، در بازدید از عملیات احداث کانال سنگی دفع آبهای سطحی خیابان جنت شمالی با بیان اینکه جمع‌آوری آب‌های سطحی با اجرای پروژه‌های کانال‌کشی از اولویت‌های ویژه مدیریت شهری است، تصریح کرد: این پروژه به طول ۱۵۰ متر در حال انجام است که با احداث این کانال آب‌های سطحی جاری در زمان بارندگی‌های فصلی هدایت و جمع‌آوری و از جاری شدن آب در سطح معابر و همچنین آبگرفتگی در این مسیر پیشگیری می‌شود.
زارعی، در ادامه روند بررسی وضعیت پیشرفت پروژه‌های عمرانی، با حضور در محل اجرای پروژه پارک ستارخان و پروژه حاشیه‌نشینی اسدگلی پس از بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته در اجرای پروژه از نزدیک در جریان روند اجرا و آخرین اقدامات این پروژه‌ها قرار گرفت.
شهردار منطقه ۱۰ ضمن تاکید بر تسریع پروژه‌های مذکور در زمان مقرر تعیین شده به ارائه راهکارهای لازم در راستای رفع نواقص و مشکلات موجود آنها پرداخت.

منبع خبر