بازدید مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان از پروژه های عمرانی شهرداری بندر کوهستک*

شهردار بندر کوهستک خبر داد : بیش از ۳۵ میلیارد تومان شهرداری در پروژه های اجرای دیوار حفاظتی،بلوار کمربندی و پارک ساحلی اختصاص داده است

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین در این بازدید که صبح امروز جمعه انجام گرفت مهندس صادقی پور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان از بلوار کمربندی،دیوار حفاظتی،پارک ساحل شمالی و پارک ساحل جنوبی بازدید نمود و خواستار تکمیل نهایی این پروژه ها در اسرع وقت شد.
در این بازدید مهندس صادقی پور بر اجرای فاز بعدی و نهایی دیوار حفاظتی به منظور جلوگیری از ایجاد خسارت به تاسیسات شهری و همچنین لزوم بازگشایی ادامه بلوار امام خمینی (ره) تأکید نمود.
ایشان از زحمات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهری بندر کوهستک در اجرای موفق دو پروژه بزرگ دیوار حفاظتی و بلوار کمربندی علیرغم اعتبارات محدود شهرداری تقدیر و قدردانی نمود.
در این بازدید طاهری شهردار بندر کوهستک از زحمات و پیگیری های مستمر مهندس صادقی پور مدیر کل محترم دفتر امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان و توجه ویژه ایشان به شهر بندر کوهستک به خصوص در تامین اعتبار ساخت دیوار حفاظتی، اجرای بلوار کمربندی،اختصاص یک دستگاه لودر ۵ تن هپکو به صورت رایگان و اختصاص ۲۵ تن قیر مازاد بر سهمیه سالیانه به این شهرداری تقدیر و تشکر نمود و خواستار تامین اعتبار لازم برای اجرای فاز نهایی دیوار حفاظتی،اختصاص ماشین آلات جدید به این شهرداری و اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل پارک ساحلی این شهر شد.
شهردار بندر کوهستک افزود: با توجه به آماده شدن طرح دفع اب های سطحی شهر بندر کوهستک توسط مشاور طرح،خواستار کمک مدیر کل محترم دفتر امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان برای اخذ بودجه لازم به منظور ساماندهی کوچه های آسیب پذیر در موقع بارندگی و ایجاد مشکلات زیاد به مردم در این بارندگی ها شد.
شهردار بندر کوهستک با اشاره به هزینه بیش از ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری در پروژه های اجرای دیوار حفاظتی،بلوار کمربندی،پارک ساحلی،ساماندهی بلوار ورودی و اجرای پروژه های مطالعاتی شهرداری،مهمترین مشکلات شهر بندر کوهستک را ساماندهی کوچه های شهر،تکمیل فاز نهایی دیوار حفاظتی،بازگشایی ادامه بلوار امام خمینی(ره)،تکمیل بلوار پیامبر اعظم(ص)،تکمیل پارک های ساحلی و تکمیل زمین چمن مصنوعی و ایجاد فضای تفریحی و ورزشی مناسب برای جوانان این شهر عنوان نمود.
در پایان این بازدید مهندس صادقی پور با حضور در شهرداری بندر کوهستک به جمع بندی و ارائه راهکار به منظور تامین اعتبار برای رفع مشکلات مطرح شده توسط شهردار بندر کوهستک پرداخت و دستورات لازم را به شهردار در این خصوص صادر نمود.