بازدید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور از سومین نمایشگاه بین المللی پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و نوزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران

جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور در جریان بازدید از سومین نمایشگاه بین المللی پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و نوزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران، برپایی این نمایشگاه را گامی موثر در جلب نظر محققان و نخبگان […]

جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور در جریان بازدید از سومین نمایشگاه بین المللی پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و نوزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران، برپایی این نمایشگاه را گامی موثر در جلب نظر محققان و نخبگان این عرصه به مقوله پسماند و اهمیت بازیافت آن عنوان کرد.

بگزارش خبرنگار شهرداران آنلاین؛ رییس سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه این نمایشگاه میتواند به حضور افراد خلاق، نوآور و نخبه  در عرصه فعالیت های تخصصی مرتبط با پسماند کمک کند.

به گفته دبیر برگزاری این نمایشگاه ۷۶ کشور داخلی و نمایندگانی از کشورهای اروپایی در این نمایشگاه شرکت کرده اند و در کنار نمایشگاه ۱۶ کارگاه آموزشی در حوزه بازیافت و پسماند نیز با حضور اساتید این حوزه فعالیت آموزشی انجام می‌دهند. این نمایشگاه محلی برای ارائه محصولات داخلی در حوزه مدیریت پسماند و بازیافت است.

سومین نمایشگاه بین المللی پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و نوزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی آغاز به کار کرده است، تا ۱۰ اسفندماه (فردا) پذیرای علاقمندان خواهد بود.

منبع خبر