بازدید وزیر کشور از طرح مسکن مهر، باغ موزه دفاع مقدس و جاده سلامت شهرکرد

دکتر وحیدی وزیر کشور و مهدی جمالی نژاد معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور پنجشنبه نوزدهم خرداد در جریان بیست و چهارمین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به استان چهارمحال و بختیاری، از طرح مسکن مهر منطقه منظریه شهرکرد بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، […]

دکتر وحیدی وزیر کشور و مهدی جمالی نژاد معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور پنجشنبه نوزدهم خرداد در جریان بیست و چهارمین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به استان چهارمحال و بختیاری، از طرح مسکن مهر منطقه منظریه شهرکرد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، دکتر وحیدی در جریان این بازدید میدانی اظهار کرد: کمبودهایی در محدوده ساخت مسکن مهر منظریه همچون فضای سبز، پیاده‌رو و زیرساخت‌های خدماتی وجود دارد که مسئولیت آن به عهده وزارت راه و شهرسازی است و از طرفی شهرداری نیز باید خدمات لازم را به مردم برساند.
وزیر کشور با اشاره به صحبت‌های انجام شده با مسئولان وزارت راه‌ و شهرسازی ابراز امیدواری کرد در جریان سفر هیات دولت به چهارمحال و بختیاری توافقی برای اختصاص مبالغی‌ به شهرداری صورت گیرد و شهرداری بتواند کل منطقه را تحویل گرفته و مشکلات‌ را برطرف کند.
وی همچنین بر برطرف شدن مشکلات مردم ساکن‌ در این محدوده‌ تاکید کرد و گفت: اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای حل مشکلات این منطقه پیش‌بینی‌ شده است.
وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در جریان بیست و چهارمین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به چهارمحال و بختیاری علاوه بر بازدید از منطقه منظریه شهرکرد، در محوطه باغ موزه دفاع مقدس و دو جاده سلامت شهرکرد نیز حاضر و آخرین اقدامات انجام شده در این دو محدوده را بررسی کردند.

منبع خبر