بازدید چهار ساعته شهردار کرمانشاه و فرمانده انتظامی استان از نقاط پرترافیک شهر کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” ، عصر امروز دکتر نوروزی شهردار و سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از چهار راه مدرس تا میدان فردوسی بصورت پیاده که بمدت ۴ ساعت بطول انجامید، بازدید کردند.   سردار حاجیان در این بازدید ضمن تقدیر از شهرداری بدلیل ایجاد پارکینگ، بر لزوم افزایش […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” ، عصر امروز دکتر نوروزی شهردار و سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از چهار راه مدرس تا میدان فردوسی بصورت پیاده که بمدت ۴ ساعت بطول انجامید، بازدید کردند.

 

سردار حاجیان در این بازدید ضمن تقدیر از شهرداری بدلیل ایجاد پارکینگ، بر لزوم افزایش آن و همچنین اصلاح هندسی و رفع مشکلات ترافیکی تاکید کرد.

 

دکتر نوروزی شهردار کرمانشاه نیز با بیان اینکه همدلی و همراهی خوبی بین شهرداری، فرماندهی انتظامی استان و پلیس راهور است، بر رفع معظلات ترافیکی در راستای تسهیل تردد، رفاه و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان تاکید کرد و گفت: دید میدانی مدیران می‌تواند در رفع مشکلات موثر باشد.

 

در این بازدید، معاون ترافیک و حمل و نقل شهرداری، رییس پلیس راهور استان و همچنین فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز حضور داشتند.