بازگشت هویت باغشهری به کرج/ کاشت درختان مثمر در اولویت است

شهردار کرج از برنامه ریزی برای توسعه پارک‌های محله‌ای در سال آینده خبر داد. مصطفی سعیدی عصر یکشنبه در مراسم روز درختکاری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار کرد: با حمایت شورای شهر کرج، در سال آینده شاهد دو اقدام اساسی در حوزه فضای سبز خواهیم بود که اولی توسعه پارک‌های محله‌ای با […]

شهردار کرج از برنامه ریزی برای توسعه پارک‌های محله‌ای در سال آینده خبر داد.

مصطفی سعیدی عصر یکشنبه در مراسم روز درختکاری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار کرد: با حمایت شورای شهر کرج، در سال آینده شاهد دو اقدام اساسی در حوزه فضای سبز خواهیم بود که اولی توسعه پارک‌های محله‌ای با اولویت مناطق کم برخوردار است.

وی ادامه داد: جنگلکاری با هدف جلوگیری از حاشیه نشینی و گسترش بی ضابطه شهر در شمال و جنوب کلانشهر کرج هم از دیگر برنامه‌های سال آینده شهرداری است.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم هویت باغشهری را به کرج برگردانیم، گفت: در این راستا در نظر داریم درختانی سازگار با اقلیم این منطقه را در مناطق مختلف شهر بکاریم و البته تمرکز با کاشت درختان مثمری است که شهروندان بتوانند از ثمره آنها استفاده کنند.

شهردار کرج اضافه کرد: سعی داریم کم کم از کاشت درختانی مثل کاج که به بافت خاک آسیب می رسانند و مناسب اقلیم کرج نیستند فاصله بگیریم.

منبع خبر