با تمام توان درجهت اعتلا فرهنگ با مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان همکاری خواهیم کرد.

حمود معناصری در دیدار با بهرام مسلمی مهنی مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ضمن تبریک انتصاب وی به سمت مدیر کل اظهارداشت: بهرام مسلمی یکی از نیروهایی انقلابی است که برای این مهم هزینه کرده است. وی تصریح کرد: امیدواریم فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور چنین نیروی انقلابی فعال تر […]

حمود معناصری در دیدار با بهرام مسلمی مهنی مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ضمن تبریک انتصاب وی به سمت مدیر کل اظهارداشت: بهرام مسلمی یکی از نیروهایی انقلابی است که برای این مهم هزینه کرده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور چنین نیروی انقلابی فعال تر از قبل  در مسیر انقلاب حرکت کند و ما در مجموعه شهرداری نیز آماده هرگونه همکاری با این نهاد هستیم و با تمام توان برای موفقیت فرهنگ منطقه تلاش و همکاری می کنیم.

معناصری با بیان اینکه ما امروز در حال گذر از دوران سختی هستیم، عنوان کرد: در دولت سیزدهم تاکنون آرامشی در بحث اقتصاد ایجاد شده است.

شهردار جیرفت بیان کرد: مقام معظم رهبری در زمان حضورش در جنوب کرمان در بحث کار فرهنگی تاکید بسیاری کردند پس می طلبد به دغدغه مهم رهبری در این منطقه توجه جدی شود.

معناصری عنوان کرد: مجموعه شهرداری  آماده هر گونه همکاری با فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان را بصورت شبانه روز دارد.

منبع