بخشودگی سهم ۵ درصدی شهرداری در فروش بلیت‌های بین شهری در ایام اربعین

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بررسی دو لایحه دو فوریتی گفت: لایحه نخست در خصوص بخشودگی سهم ۵ درصدی شهرداری در فروش بلیت‌های بین شهری در ایام منتهی به سفر اربعین بود، با توجه به اینکه مسائلی در حوزه تامین بلیت و خودروها در این ایام وجود دارد و حجم بالای تقاضا، […]

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بررسی دو لایحه دو فوریتی گفت: لایحه نخست در خصوص بخشودگی سهم ۵ درصدی شهرداری در فروش بلیت‌های بین شهری در ایام منتهی به سفر اربعین بود، با توجه به اینکه مسائلی در حوزه تامین بلیت و خودروها در این ایام وجود دارد و حجم بالای تقاضا، شورا و شهرداری تصمیم گرفتند تا در رابطه با تامین خودروهای بین شهری اقدام شود.
به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علی صالحی با بیان اینکه امیدواریم با همت شرکت‌های مسافربری خدمات خوب و پررونقی را شاهد باشیم، بیان کرد: تلاش ما این بود که در هم افزایی صورت گرفته برای ارتقا کیفیت خدمت‌رسانی در این ایام سهمی داشته باشیم.
وی با اشاره به لایحه دو فوریتی مجوز بهره برداری از آکواریوم ناژوان ادامه داد: زمان سرمایه‌گذاری مشراکت این مجموعه به پایان رسیده و با توجه به مصوبات قبلی در خصوص نرخ‌های ارائه خدمات و با لزوم اینکه باید از تاریخ پیشنهادی فعالیت خود را آغاز کنند لایحه و اصل آن با رأی موافق اعضای شورا به تصویب رسید.
صالحی اضافه کرد: امروز عملکرد شش ماهه سال ۱۴۰۱ شهرداری در صحن قرائت و نظراتی مطرح شد و نهایتا این گزارش به تصویب اعضا رسید تا مراحل انتشار آن در پایگاه‌های اطلاع رسانی صورت بگیرد و طبق قانون در دسترس عموم قرار گیرد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مساعدت به دو مجموعه فرهنگی مردمی برای تامین زیرساخت‌ها و مکان فعالیت‌شان دستورهای بعدی بود و در این راستا قرارداد مشارکت در احداث مجموعه مذهبی فرهنگی ورزشی خدمات در منطقه ۱۴ نیز بررسی شد.
وی افزود: یکی از اتفاقات خوب این دوره ایجاد همین مجموعه‌های مشارکتی در مناطق مختلف است که براساس نیازسنجی، محوریت مردم و پشتیبانی شهرداری در زیرساخت‌ها و تامین زمین، این اقدام، خروجی مناسبی برای شهر به عمل خواهد آورد.
صالحی خاطرنشان کرد: بعد از بررسی‌های لازم این قرارداد مشارکت هم به تصویب رسید تا این مسیر که از منطقه کمتر برخوردار شروع شده در سایر مناطق نیز شکل بگیرد.