بررسی مسائل منطقه ۴ اصفهان در یک کتاب

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان گفت: تمام مسائل از جمله آموزش‌های لازم، بررسی تعداد اهالی و آمار مرگ‌ومیر این منطقه به‌صورت جامع در کتاب آسیب‌شناسی، مسئله‌شناسی، جمعیت‌شناسی اجتماعی و جامعه‌شناسی شهری این منطقه به چاپ رسیده است.  محسن زمانی در آئین رونمایی از کتاب آسیب‌شناسی، مسئله‌شناسی، جمعیت‌شناسی اجتماعی و جامعه‌شناسی شهری منطقه ۴ شهرداری اصفهان […]

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان گفت: تمام مسائل از جمله آموزش‌های لازم، بررسی تعداد اهالی و آمار مرگ‌ومیر این منطقه به‌صورت جامع در کتاب آسیب‌شناسی، مسئله‌شناسی، جمعیت‌شناسی اجتماعی و جامعه‌شناسی شهری این منطقه به چاپ رسیده است.

 محسن زمانی در آئین رونمایی از کتاب آسیب‌شناسی، مسئله‌شناسی، جمعیت‌شناسی اجتماعی و جامعه‌شناسی شهری منطقه ۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این منطقه شامل ۱۷ محله می‌شود، اظهار کرد: در این کتاب به تفکیک هر محله در این منطقه و بررسی تعداد زنان و مردان، سالمندان و جوانان و دیگر موارد پرداختیم.

وی افزود: در این صورت بر اساس این تفکیک جنسیتی روی آمارها در این کتاب نشان می‌دهد که چه تعداد خانه در این منطقه وجود دارد و عملکرد گروه‌های مردمی و شهرداری در راستای کمک به سلامت جامعه را بررسی می‌کند.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان تاکید کرد: این کتاب بررسی می‌کند که چه آموزش‌هایی باید در محلات با تعداد بالا ساکنان سالمند صورت گیرد تا سلامت آن‌ها بررسی شود.

زمانی با بیان اینکه تعداد دختران و پسران در بازه سنی ازدواج در این منطقه باید بررسی شود و آموزش‌های لازم درباره همسرگزینی مورد توجه قرار گیرد، گفت: درباره روش‌های ارتباط با نوجوانان نیز باید آموزش‌هایی ارائه شود.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: نیروهای خدمات شهری باید پیاده‌روسازی و دیگر اقدامات خود را در راستای تردد آسان سالمندان در منطقه انجام دهند.

زمانی گفت: میزان شیوع بیماری‌ها و آمار مرگ‌ومیر در محلات این منطقه به‌صورت جامع در جدول‌های گوناگون کتاب آسیب‌شناسی، مسئله‌شناسی، جمعیت‌شناسی اجتماعی و جامعه‌شناسی شهری منطقه ۴ شهرداری اصفهان ذکر شده است.

وی افزود: بر اساس آمار کلانتری، میزان خشونت، سرقت، طلاق، نزاع و کودک‌آزاری در تمام محلات این منطقه بررسی شده و در این کتاب ذکر شده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان تاکید کرد: تمام این مسائل به‌صورت جامع در کتاب مذکور ذکر شده است، همچنین اطلس‌های آسیب‌شناسی اجتماعی نیز در آن وجود دارد.

منبع: http://imna.ir/x8dKN