برپایی موکب فرهنگی در حمایت از شهدای مقاومت و جبهه لبنان

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران؛ موکب های فرهنگی در حمایت از شهدای مقاومت و یادبود سید شهید سید حسن نصرالله در سطح منطقه یک بر پا شد. سلیمه رودکی معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمن اعلام خبر فوق افزود: به همت اداره […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران؛ موکب های فرهنگی در حمایت از شهدای مقاومت و یادبود سید شهید سید حسن نصرالله در سطح منطقه یک بر پا شد.
سلیمه رودکی معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمن اعلام خبر فوق افزود: به همت اداره فرهنگی و با مشارکت شهرداری ناحیه ۸ و مسجد مفتخر و در حمایت از شهدای مقا‌ومت و سید شهیدان سید حسن نصرالله موکبهای پذیرایی و فرهنگی در بلوار شهید اندرزگو، مقابل آستان مقدس امامزاده صالح (ع) و میدان نوبنیاد برپا شد.
وی افزود: در این موکبها که از روز دوشنبه ۹ مهرماه الی چهارشنبه ۱۱مهر برپا شده بود میز نقاشی کودک، ایستگاه اعزام نیروهای مردمی داوطلب به جبهه های مقاومت برپا و اقلامی چون پرچم فلسطین و حزب الله، پوستر سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت، چفیه، سربند و دمنوش و غذای گرم توزیع شد.