برگزاری جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان

پنجمین جلسه ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان امروز پنج شنبه ۱۲ بهمن ماه به ریاست مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان و جانشین اول استاندار در حوزه مدیریت بحران با حضور کلیه اعضا در سالن جلسات حوزه ی معاونت عمرانی استانداری برگزار گردید. به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین […]

پنجمین جلسه ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان امروز پنج شنبه ۱۲ بهمن ماه به ریاست مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان و جانشین اول استاندار در حوزه مدیریت بحران با حضور کلیه اعضا در سالن جلسات حوزه ی معاونت عمرانی استانداری برگزار گردید.
به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از  روابط عمومی استانداری هرمزگان -مهرداد حسن زاده مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی در استان ‌،ناپایداری دریایی و صدور هشدار سطح نارنجی ، جلسه فوق العاده ستاد بحران استان با هدف ایجاد هماهنگی و آمادگی بیشتر بین اعضای ستاد برگزار گردید.
دبیر ستاد بحران استان افزود: کلیه دستگاهها ی موضوع ماده ۲ قانون مدیریت بحران کشور ، تمهیدات و اقدامات احتیاطی لازم پیشگیرانه را برای پاسخ موثر و به موقع مخاطره پیش رو اتخاذ نمایند.
حسن زاده اطلاع رسانی به موقع و جدی گرفتن هشدارهای هواشناسی را مهم برشمرد و افزود:با توجه به هماهنگی و انسجام مناسبی که بین اعضای ستاد استان وجود دارد انتظار می رود گزارشات به موقع از قبل حین و بعد از مخاطرات به مدیریت بحران استان اعلام گردد.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان به پیش بینی ناپایداری دریایی نیز اشاره و افزود: بعد از خروج از سامانه بارشی از استان شاهد کاهش دما نیز خواهیم بود که دستگاههای متولی نیز در این خصوص تمهیدات لازم را اتخاذ نمایند.
گفتنی است در این جلسه کلیه اعضای این ستاد، اقدامات صورت گرفته را در جهت پاسخ مخاطره و سامانه بارشی به صورت گزارش ارائه نمودند.