برگزاری جلسه کارگروه عمران شهرداری قاین

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری قاین، به منظور بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری، جلسه کارگروه عمران با حضور دکتر غلام پور شهردار قاین، معاون، مدیران شهری، سرپرستان و پیمانکاران بخش عمران شهرداری برگزار شد. دکتر غلام پور شهردار قاین در ابتدای این […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری قاین، به منظور بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری، جلسه کارگروه عمران با حضور دکتر غلام پور شهردار قاین، معاون، مدیران شهری، سرپرستان و پیمانکاران بخش عمران شهرداری برگزار شد.

دکتر غلام پور شهردار قاین در ابتدای این کارگروه، از زحمات مدیران شهری، هنرمندان و پیمانکاران جهت افتتاح و بهره برداری از میدان یاقوت سرخ و المان جام زرشک شهرداری قدردانی نمود و از مدیران پروژه های عمرانی خواست که با دقت و توجه بیشتر و با جدیت تمام نسبت به اجرای پروژه های عمرانی تلاش نمایند.

 در این کارگروه تعدادی از پروژه های عمرانی شهرداری که در حال انجام است، بررسی میزان پیشرفت فیزیکی و درخواست های مدیران پروژه ها و پیمانکاران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.