برگزاری همایش بازی های کودکانه ویژه مدارس

همایش بازی های کودکانه ویژه مدارس» در دبستان پسرانه شهید غلامی و مدرسه دخترانه قدس اجرا شد به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس، محمدرضا لطفی پور معاون ورزش سازمان در این باره گفت: در راستای برنامه ریزی انجام شده جهت توسعه ورزش همگانی و شهروندی […]

همایش بازی های کودکانه ویژه مدارس» در دبستان پسرانه شهید غلامی و مدرسه دخترانه قدس اجرا شد

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس، محمدرضا لطفی پور معاون ورزش سازمان در این باره گفت: در راستای برنامه ریزی انجام شده جهت توسعه ورزش همگانی و شهروندی در محلات و اقشار مختلف جامعه در نیمسال دوم سال جاری، همایش بازی های کودکانه این بار در دو مدرسه پسرانه شهید غلامی و دخترانه قدس برگزار شد.

وی ادامه داد، مدارس می توانند نقش کلیدی را در گسترش فرهنگ پرداختن به ورزش در جامعه ایفا کنند و تلاش می کنیم از این ظرفیت در جهت توسعه فعالیت های ورزشی استفاده کنیم.

این مقام مسئول افزود، در همایش مدرسه دخترانه قدس در روز شنبه ۱۸ آذر بیش از ۵۰ دانش آموز در بخش آمادگی جسمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان از ۲۰ دانش آموز برتر با اهدای جوایز تقدیر شد. همچنین امروز ۲۰ آذر در دبستان پسرانه شهید غلامی بیش از ۵۰ دانش آموز این مدرسه با هم به ورزش و رقابت پرداختند و در پایان از ۲۰ دانش آموز برتر با اهدای جوایز تقدیر شد.