برگزاری وبینار مدیریت بهینه پسماندها با محوریت هوای پاک

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از برگزاری وبینار تخصصی این سازمان به مناسبت روز هوای پاک خبر داد.

برگزاری وبینار مدیریت بهینه پسماندها با محوریت هوای پاک

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از برگزاری وبینار تخصصی این سازمان به مناسبت روز هوای پاک خبر داد.

غلامرضا ساکتی با اعلام این خبر افزود: به مناسبت بیست و نهمین روز دی ماه که به عنوان روز هوای پاک نامگذاری شده است، سازمان مدیریت پسماند در نظر دارد با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان دوره ای مجازی در قالب وبینار برگزار کند.

وی درباره جزییات این برنامه توضیح داد: این وبینار تحت عنوان مدیریت بهینه پسماندها با محوریت هوای پاک، برگزار     می شود و در آن مدرسان این حوزه اطلاعاتی جامع در مورد ارتباط میان کاهش آلودگی هوا و مدیریت اصولی پسماندها بیان خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در مورد محورهای این برنامه نیز توضیح داد: سهم پسماندهای شهری در آلودگی هوا، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در فرآیند مدیریت پسماند، کاهش ریزگردها در فرآیند مدیریت پسماند و  مشارکت شهروندان در بازیافت و سهم آن در کاهش آلودگی محورهای مختلف این وبینار است و اساتید دانشگاه مباحث مرتبط با این محورها را به شرکت کنندگان ارائه می کنند.

ساکتی با اشاره به اینکه فراخوان این وبینار علمی و آموزشی منتشر شده، اضافه کرد: علاقمندان به ویژه فعالان محیط زیست و دانشجویان می توانند از طریق راه های ارتباطی تعیین شده در فراخوان وبینار، اطلاعات خود را ارسال و در این دوره ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه های علمی و آموزشی با هدف آگاهسازی عموم و فرهنگسازی در حوزه مدیریت پسماند، صورت می گیرد، افزود: اجرای این دست برنامه ها به طور مستمر در دستور کار سازمان قرار داشته و امید می رود با ترویج مباحث علمی و فرهنگی در حیطه مدیریت پسماند بتوانیم به وضعیت مطلوب تری در این زمینه دست یابیم که بخش زیادی از آن منوط به مشارکت شهروندی و همچنین توسعه دانش و فناوری است.

کد محتوا ۴۳۵۴۴

برچسب ها