برگزاری ویژه برنامه‌های سلامت محور در هفته ملی سلامت مردان در منطقه ۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، هفته ملی سلامت مردان با شعار «مردان سالم ایران قدرتمند و جوان» در منطقه ۲۲ برگزار می شود. در این هفته ویژه برنامه‌های سلامت محور با هدف آگاه‌سازی مردان نسبت به سلامت و تندرستی خود و نیز دسترسی آنان به […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، هفته ملی سلامت مردان با شعار «مردان سالم ایران قدرتمند و جوان» در منطقه ۲۲ برگزار می شود. در این هفته ویژه برنامه‌های سلامت محور با هدف آگاه‌سازی مردان نسبت به سلامت و تندرستی خود و نیز دسترسی آنان به اطلاعات مورد نیاز جهت ارتقاء سلامت اجرا می‌شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، با تأکید بر لزوم آگاهی‌بخشی عمومی و حساس‌سازی مردان برای مراقبت از خود در این باره گفت: ویژه برنامه‌های سلامت محور همزمان با هفته پایانی خردادماه با هدف اطلاع‌ رسانی و حساس‌سازی مردان به عنوان نیمی از جمعیت کشور، با شعار مردان سالم ایران قدرتمند و جوان در سه محور اطلاع رسانی، آموزش و درمان در منطقه ۲۲ برگزار می شود.
حامد خداوردی یادآور شد: برگزاری میز خدمت در محلات ۱۲گانه منطقه به همت سراهای محلات، چکاپ و مشاوره تخصصی، برگزاری همایش‌های علمی پیشگیری از اضطراب و افسردگی، مشاوره پزشکی، برگزاری کارگاه های آموزشی، اندازه گیری قند و فشارخون، ورزش صبحگاهی و مسابقات ورزشی، اطلاع رسانی در سطح منطقه و … خدماتی است که برای مردان در هفته سلامت مردان ارائه می شود.
وی بیان کرد: آگاهی از تغذیه مناسب و همچنین انجام ورزش‌های منظم، از عوامل مؤثر در سلامت و پیشگیری از بیماری ها است و افزایش سواد سلامت، آموزش‌های مرتبط با سلامت، نقش کلیدی در افزایش آگاهی و ارتقاء سطح سلامت کارکنان خواهد داشت.