برگزاری پیاده روی خانوادگی رانندگان حمل و نقل در مشهد

نخستین همایش پیاده روی خانوادگی رانندگان حمل و نقل شهرداری مشهد همزمان با روز جهانی حمل و نقل با حضور ۵۰۰ شرکت کننده در بوستان غدیر مشهد برگزار شد. رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد امروز در حاشیه برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی رانندگان شهرداری مشهد در جمع خبرنگاران اظهارداشت:حوزه حمل و نقل بسیار […]

نخستین همایش پیاده روی خانوادگی رانندگان حمل و نقل شهرداری مشهد همزمان با روز جهانی حمل و نقل با حضور ۵۰۰ شرکت کننده در بوستان غدیر مشهد برگزار شد.
رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد امروز در حاشیه برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی رانندگان شهرداری مشهد در جمع خبرنگاران اظهارداشت:حوزه حمل و نقل بسیار نقش مهمی در بدنه سیستم شهرداری دارد و ما خود را متعهد به حل مشکلات این حوزه به ویژه رانندگان می دانیم برای اینکه در شرایط سخت اقتصادی که قرار داریم تلاش می کنیم رضایت کارکنان را فراهم کنیم.
فرهمندی با بیان این مطلب که در مشهد ظرفیت های تفریحی خوبی وجود دارد از جمله بوستان غدیر افزود: جا دارد برای این ظرفیت برنامه ریزی بیشتری شود تا از این دست برنامه ها برای دیگر کارکنان هم برگزار شود و بحث حمل و نقل عمومی مردم به بوستان غدیر نیز نیاز است پشتیبانی بیشتری صورت بگیرد.
وی درباره اجرای همایش پیاده روی اظهارکرد: در حوزه افزایش نشاط و سرزندگی رانندگان و حوزه حمل و نقل باید برنامه هایی را فراهم کنیم و اهتمام جدی برای حفظ پویایی و نشاط جمعی داشته باشیم. انتظارمان از اجرای چنین برنامه هایی این است که باری از دوش خانواده ها برداشته شود و اهمیت کاری که پدرانشان در خانواده می کشند باید دیده شود.
رئیس کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد نیز اظهار داشت:اصالت روز ۲۶آذرماه به اصالت خدمت و رشادت جمعی از رانندگان دوران ابتدای انقلاب که به فرمان امام خمینی(ره) لبیک گفتند برمی گردد.
مجید طهوریان عسکری درباره برگزاری این همایش بیان کرد: شغل رانندگی به جهت اینکه بار روانی بالایی دارد و تحرک پایین و قشر زحمتکشی هستند، اتفاقاتی ازاین دست که به افزایش نشاط و شادابی این قشر زحمتکش کمک می کند.
طهوریان عسکری تاکیدکرد: مهمترین وظیفه ای که در حوزه سیاست گذاری شورا مدنظرمان است نگاه حمایتی شورا به رفاهیات کارکنان شهرداری است و از روز اول این موضوع را مطرح کردیم و پیگیر آن هستیم تا در این حوزه اقدامات موثری صورت بگیرد.
مدیرکل پشتیبانی شهرداری مشهد نیز گفت: این برنامه با مشارکت و پشتیبانی شورای اسلامی شهر، معاونت تربیت بدنی و سلامت شهرداری و شرکت های خصوصی و میزبانی شهرداری منطقه۷ انجام شده است که به خوبی حق این میزبانی را بجا آورده است.

منبع خبر