مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان خبر داد:

بلاتکلیفی وضعیت حدود ۱۹۰ اتوبوس خریداری شده توسط شهرداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از پورتال اطلاع رسانی شهرداری اصفهان، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان از بلاتکلیفی وضعیت حدود ۱۹۰ اتوبوس خریداری شده توسط شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: اگر بدقولی های مذکور در خصوص تحویل اتوبوس ها صورت نمی گرفت، امروز می توانستیم سرفاصله زمانی حرکت اتوبوس های […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از پورتال اطلاع رسانی شهرداری اصفهان، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان از بلاتکلیفی وضعیت حدود ۱۹۰ اتوبوس خریداری شده توسط شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: اگر بدقولی های مذکور در خصوص تحویل اتوبوس ها صورت نمی گرفت، امروز می توانستیم سرفاصله زمانی حرکت اتوبوس های بی آرتی را کمتر کنیم.

داوود بحیرایی با بیان اینکه شهرداری اصفهان دو سال پیش ۱۴۶ دستگاه اتوبوس خریداری کرده است، اظهارکرد: وزارت کشور به‌تازگی در نامه‌ای اعلام کرد که امکان تحویل این اتوبوس‌ها را ندارد و در صورت تمایل می‌توانیم به‌جای آن‌ها مینی‌بوس تحویل بگیریم، این در حالی است که مینی‌بوس برای جابه‌جایی شهروندان در سطح شهر کارایی لازم را ندارد.
وی افزود: همچنین شهرداری اصفهان در آبان ماه سال گذشته نسبت به خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری اقدام کرده است، اما هنوز استانداردهای آن دریافت نشده و شرکت سازنده در تحویل اتوبوس‌ها بدقولی می‌کند. البته شنیده‌ها حاکی از آن است که استانداردها تا دو هفته آینده دریافت می‌شود.
وی تاکید کرد: اگر بدقولی های مذکور در خصوص تحویل اتوبوس ها صورت نمی گرفت، امروز می توانستیم سرفاصله زمانی حرکت اتوبوس های بی آرتی را کمتر کنیم. مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با اعلام اینکه به‌زودی قرارداد خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برقی منعقد و به خطوط اتوبوسرانی شهر تزریق می‌شود، گفت: همچنین از مجموع ۵۳ دستگاه میدل‌باس خریداری شده توسط شهرداری اصفهان، ۳۷ دستگاه به‌دلیل نبود قطعات متوقف شده است. وی ادامه داد: تاکنون سه بار به دفتر کارخانه سازنده مراجعه کردیم و آنها هر بار اعلام کردند که قطعات مربوطه خریداری شده، اما به دلیل اینکه این قطعات نمونه مشابه داخلی دارد در گمرک مانده و ترخیص نمی‌شود! این در حالی است که شرکت تولیدکننده تاکید دارد چنانچه قطعات غیر اصلی کارخانه روی میدل‌باس‌ها نصب شود، از گارانتی خارج می‌شود.
بحیرایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اخیرا اعلام شده که قطعات از گمرک ترخیص شده است و امیدواریم هرچه زودتر بتوانیم این میدل‌باس‌ها را در میان خطوط توزیع کنیم.