بهره‌برداری آکواریوم اصفهان به مدیریت ناژوان محول می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به این که در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورا، فعالیت‌ها و انتخاب مجموعه هیئت امنا و مدیر مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح و قرار شد در آینده تصمیم‌گیری شود. گفت: انتقال بهره‌برداری آکواریوم اصفهان از بهره‌بردار خصوصی به مدیریت ناژوان نیز مطرح شده است تا […]

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به این که در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورا، فعالیت‌ها و انتخاب مجموعه هیئت امنا و مدیر مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح و قرار شد در آینده تصمیم‌گیری شود. گفت: انتقال بهره‌برداری آکواریوم اصفهان از بهره‌بردار خصوصی به مدیریت ناژوان نیز مطرح شده است تا با توجه به اتمام قرارداد سرمایه‌گذار، در ماه جاری، ادامه بهره‌برداری و مدیریت آن به این مجموعه منتقل شود.
به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور ” بلدیه آنلاین” و به نقل از ایمنا، محمد نورصالحی افزود: لایحه انتقال بهره‌بردار از سرمایه‌گذار به شهرداری درباره موضوعات فنی، توجه به بهره‌برداری بهینه، حفظ طراوت و شادابی و سایر موارد و ادامه بهره‌برداری به روال ماه‌های قبلی سال جاری مطرح شده است.
وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر بر افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه گردشگری تاکید داشتند، گفت: بخش ابتدایی جلسه زمان بیشتر را از جلسه کمیسیون تلفیق به خود اختصاص داده بود؛ با توجه به اینکه دغدغه تمام شهروندان این است که فضای سبز چه سرنوشتی خواهد داشت و وجود شرایط بحرانی در زمینه تأمین آب برای آبیاری، موجب می‌شود که توجه همه به دلیل خشک شدن رودخانه زاینده‌رود و بیشتر چاه‌ها، به این موضوع باشد.